Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@07:50:41 GMT

بارش های پراکنده در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۳۷۰۱

بارش های پراکنده در هرمزگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، مرضیه سی سی پور، کارشناس اداره هواشناسی هرمزگان با اشاره به فعال شدن سامانه تابستانی مونسون گفت: از امروز تا دوشنبه سامانه بارشی در ارتفاعات استان در شهرستان های بشاگرد، حاجی آباد، رودان و  کوه های هماگ فعال است و احتمال رگبار، ریزش پراکنده باران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی سی پور  با اشاره به آغاز بارش ها از عصر جمعه گفت: دیروز عصربارش باران در بشاگرد باعث طغیان برخی رودخانه های فصلی شد.

 او با توجه به احتمال طغیان رودخانه ها از شهروندان خواست از نزدیک شدن به دامنه کوه ها، دهانه مسیل ها و  بستر رودخانه های فصلی خودداری کنند.

سی سی پور درباره وضع دریایی نیز گفت: شرق دریای عمان تا اواسط هفته مواج است و بهتر است شناورهای سبک از تردد به این محدوده پرهیز کنند اما سایر نقاط دریایی وضعیت آرام و برای ترددهای دریایی مساعد است.

کارشناس هواشناسی با اشاره به پایداری هوای گرم در استان گفت: تا پایان هفته هوای گرم استان پایدار است و نوسات 1 تا 3 درجه ای در همه شهرستان های استان شاهد هستیم و دمای شهرهای استان از محدود 35 تا 40 درجه در نوسان است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتمال طغیان رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در برخی نقاط فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کارشناس هواشناسی برای فردا در برخی نقاط بارش‌های رگباری را پیش بینی و اعلام کرده سامانه بارشی جدید از چهارشنبه وارد استان می‌شود و فعالیت آن تا اواخر روز پنجشنبه در بیشتر نقاط فارس ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • لرستان بارانی می‌شود
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم