Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:03:47 GMT

۷ پروژه عمرانی در جم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۱۵۲

۷ پروژه عمرانی در جم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر صبح شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان جم اظهار داشت: به منظور توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

عبدالکریم گراوند اضافه کرد: امروز هفت پروژه عمرانی در جم به بهره‌برداری رسیده است که در مجموع ۳۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است و امیدواریم مورد رضایت مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفت پروژه عمرانی شهرداری جم به ارزش ۳۲۰ میلیارد ریال باحضور استاندار بوشهر، فرماندار جم، امام جمعه جم، معاون عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

بلوار غدیر با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال، چمن مصنوعی محله مالچه با اعتبار هفت میلیارد ریال، پارکینگ طبقاتی با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال و بلوار شهید بهشتی با اعتبار ۲۹.۵ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها بود.

همچنین فاز سوم پارک چگاسه با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال، کانال دفع آب‌های سطحی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال و استخر سرپوشیده با اعتبار ۷۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های شهرداری جم بودند که به بهره برداری رسیدند.

کد خبر 5269231

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالکریم گراوند بوشهر شهرستان جم استاندار بوشهر استانداری بوشهر ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل گرگان ایلام شیوع کرونا شیراز غدیر خم میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده گفت: پروژه‌های مصوب جهاد کشاورزی در سال 1402با اعتبار 19 میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای اجرا می شودمدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تملک دارایی سرمایه‌ای در واقع ساخت فضاهای جدیدی است که در آینده تبدیل به سرمایه‌های ملی می‌شوند و منابع تازه‌ای برای دولت‌ها فراهم می‌آورند.

هادی‌زاده افزود: پروژه‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، شامل احداث سردهنه زراعی، ایستگاه پمپاژ، شن ریزی جاده دسترسی بین مزارع، لایروبی آببندان و کانالهای لاینینگ انتقال آب است.

وی گفت: تاکنون 108 میلیارد و 275 میلیون ریال از این اعتبارات تخصیص یافت و تعدادی از پروژه‌ها به ‌بهره برداری رسید و تعدادی نیز در مرحله انعقاد قراداد و انتخاب پیمانکار برای اجرا است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد