Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@20:47:43 GMT

کرونا بار دیگر فرهنگسراهای مشهد را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۱۸۸

کرونا بار دیگر فرهنگسراهای مشهد را تعطیل کرد

معاون فرهنگی- هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از تعطیلی فرهنگسراهای این شهر به دلیل شیوع گسترده کرونا خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، یوسف اسماعیل‌زاده افزود: با توجه به شیوع موج پنجم کرونا، کلاسهای آموزشی در ۲۲ فرهنگسرای سطح شهر مشهد از امروز تعطیل است.

وی اضافه کرد: این تعطیلی به مدت یک هفته ادامه دارد و بازگشایی مجدد فرهنگسراها اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: پس از بازگشایی مجدد فرهنگسراها نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله  گذاری اجتماعی ضروری است و کلاس‌های آموزشی با رعایت کامل پروتکل‌ها برگزار می‌شود.

بنا بر آخرین اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ۲۷۰ تن دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا جان باختند و مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۹۰ هزار و ۳۴۴ نفر رسیده است.

در این مدت ۲۴ هزار و ۷۱۵بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ هم در کشور شناسایی و ۲ هزار و ۸۵۶ نفر از آنها بستری شدند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج گفت: دومین جشنواره عکاسی سنندج به مناسبت هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان ملی و بین‌المللی از استان‌های سراسر کشور در سنندج کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل روابط عمومی شهرداری سنندج، سرکوت نجفی، بعدازظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در آئین آغاز به کار دومین جشنواره ملی عکاسی که در سالن شماره ۲ پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت ششم اردیبهشت، روز سنندج ویژه برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شاخص این ایام برگزاری دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج است که امروز آئین افتتاحیه این جشنواره در نخستین روز از هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: این جشنواره به صورت اردو محور در یک بخش با موضوع بناهای تاریخی سنندج، مستندنگاری و طبیعت و فضای گردشگری سنندج برگزار می‌شود.

نجفی اضافه کرد: عکاسان مطرح ملی و بین‌المللی برای شرکت در این جشنواره در فروردین ماه رزومه خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی تعیین شده در مجموع ۲۴۷ نفر از عکاسان مطرح در کل کشور رزومه خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند، گفت: بر اساس تصمیم‌گیری تیم داوری متشکل از پنج نفر از داوران بومی و غیربومی مطرح کشور ۵۰ نفر از عکاسان شرکت کننده که بهترین و بالاترین رزومه را ارائه کرده بودند انتخاب و در این فستیوال یک هفته‌ای با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری سنندج ادامه داد: ۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران بوده که دارای رزومه ملی و بین‌المللی هستند.

نجفی با بیان اینکه این ۵۰ عکاس منتخب که ۱۵ نفر آنها نیز عکاسان بومی استان هستند باید در بازه زمانی ششم تا یازدهم اردیبهشت در محورهای مطرح شده اقدام به عکاسی کنند، افزود: بعد از داوری عکس‌ها توسط داوران مطرح، نفرات برتر با اهدای لوح و هدیه نقدی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و با همکاری خانه عکاسان برگزار می‌شود، گفت: نمایشگاهی از آثار برتر این جشنواره نیز در شهر سنندج دایر و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد خواهد بود.

کد خبر 747940

دیگر خبرها

  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | صوت
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!