Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@21:52:13 GMT

پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۶۶۲

پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشت

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از بازگشت وضعیت پروازها در فرودگاه مهرآباد از بامداد امروز به حالت عادی بعد از طوفان دیشب تهران خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ابراهیم مرادی، عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پروازها از ساعت ۰۰:۴۰ با بهبود شرایط جوی برقرار شدند و شرایط نرمال ترافیکی در این فرودگاه برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شب گذشته، به دنبال بارش ناگهانی و شدید باران در تهران و شرایط جوی ویژه، پروازهای فرودگاه مهرآباد تهران با مشکل مواجه شدند. به همین دلیل برخی پروازها در هلدینگ فرود اطراف مهرآباد قرار گرفتند و برخی دیگر نیز در فرودگاه‌های آلترنیت (جایگزین) به زمین نشستند.

برخی از پروازهای شب گذشته فرودگاه مهرآباد به فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، اصفهان، یزد و مشهد تغییر مسیر دادند که با بازگشت شرایط آب‌وهوایی به حالت طبیعی، این پروازها نیز به فرودگاه مهرآباد بازگشتند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرودگاه مهرآباد توفان لغو پرواز فرودگاه مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا

 «حسام قربانعلی» افزود: تاکنون زائران استان‌های تهران، مشهد، زاهدان و اهواز با انجام ۶ پرواز از فرودگاه جده منتقل شده اند.

وی بیان‌داشت: عملیات بازگشت زائران علاوه بر استان تهران از ایستگاه‌های پروازی تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان، شیراز و مشهد تا پایان روز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد.

قربانعلی خاطرنشان‌کرد: امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دو پرواز برای انتقال عمره‌گزاران استان‌های تهران و تبریز برنامه‌ریزی شده که پرواز نخست با شماره پرواز ۱۵۹۱ در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه جده پرواز و در ساعت ۱۳ و ۴۰ وارد فرودگاه تبریز خواهد شد.

وی گفت: پرواز دوم نیز از فرودگاه جده با شماره پرواز ۱۵۰۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه امشب وارد فرودگاه حضرت امام (ره) می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • سفربه تهران قدیم؛ تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل (+عکس)
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل + عکس
  • تهران قدیم | تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل/ عکس