Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@06:57:37 GMT

آتشی که با شکایت اسکارلت جوهانسون به پا شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۶۱۴۵

آتشی که با شکایت اسکارلت جوهانسون به پا شد

به گزارش تابناک، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جرارد باتلر با تنظیم یک شکایت در روز جمعه مدعی شد که از فیلم سینمایی «المپیوس سقوط کرده است» محصول سال ۲۰۱۳ حداقل ۱۰ میلیون دلار طلب دارد.

باتلر از کمپانی‌های نو ایمیج و میلنیوم فیلمز شکایت کرده و ادعا دارد که تهیه کنندگان این فیلم مبلغ فروش این فیلم در گیشه داخلی و گیشه خارجی را دستکاری کرده و آن را ده‌ها میلیون دلار کمتر از فروش واقعی نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل او نتوانسته حدود ۸ میلیون دلار از سود آوری این فیلم را دریافت کند.

این شکایت باتلر یک روز بعد از شکایت اسکارلت جوهانسون از دیزنی مطرح شده است. جوهانسون نیز از در شکایت خود مدعی شده که سیاست والت دیزنی در اکران همزمان فیلم سینمایی «بیوه سایه» در سینما و دیزنی پلاس باعث کاهش فروش این فیلم در گیشه داخلی شده است.

باتلر در فیلم سینمایی «المپیوس سقوط کرده است» نقش مایک بنینگ را بازی کرد. مامور یک سرویس امنیتی که باید رئیس جمهور را از دست گرونگان گیرها نجات دهد. این فیلم ۱۷۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت و بعد از آن دو دنباله موفق دیگر به نام‌های «لندن سقوط کرده است» و «انجل سقوط کرده است» ساخته شد و در هر دوی آنه باتلر به بازی پرداخت.

در بیانیه شکایت باتلر آمده است: تهیه کنندگان ده‌ها میلیون دلار از فیلم «المپیوس» درآمد داشتند، اما مبلغی از آن به عنوان سهم باتلر از فروش فیلم به وی داده نشد. باتلر تلاش کرد تا یک مجموعه سینمایی موفق ساخته شود و او اکنون فقط سهم خود را درخواست کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی المپیوس جرارد باتلر اسکارلت جوهانسون المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی سقوط کرده میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم

پس از انتشار متن قرار داد‌های شهرداری تهران با شرکت چینی توسط یک فعال رسانه‌ای، علیرضا زاکانی، شهردار تهران درصحن علنی درواکنش به انتشار این قرار داد‌ها اعلام کرد که شهرداری از این فرد شکایت می‌کند و مطالب نوشته شده اشتباه است.

به گزارش اکوایران، او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم، اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود، اما انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهلت برگشت زدن چک
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • گفت و شنود/ عین حقیقته!
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟
  • باند مافیایی؛ شکایت ناتینگهام فارست از شبکه اسکای و گری نویل!
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم