Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:35:29 GMT

پخت و توزیع ۱۱ هزار پُرس غذای گرم در شیراز

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۶۲۹۴

پخت و توزیع ۱۱ هزار پُرس غذای گرم در شیراز

ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، بالغ بر ۱۱ هزار پُرس غذای گرم به صورت متمرکز در مجتمع شلمچه شیراز طبخ و بین نیازمندان مناطق محروم این کلانشهر توزیع شد.

مجید علیپور گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم ۱۱ هزار پُرس غذای گرم به صورت متمرکز در مجتمع شلمچه به عنوان بزرگترین طبخ متمرکز با حضور آشپزان افتخاری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه بقیه‌الله شیراز، او با بیان اینکه یکی از توصیه‌های اولیای دین این است که در عید سعید غدیر حتما اطعام انجام شود، افزود: این بسته‌های غذایی در عید غدیر بین نیازمندان و افراد کم برخوردار مناطق حاشیه شهر شیراز توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ادامه داد: همچنین بیش از ۶۰ هزار دست غذای گرم با محوریت پایگاه‌های مقاومت این ناحیه طبخ و بین افراد نیازمند توزیع شد.

علیپور خاطرنشان کرد: خیرین نیز در تامین مواد اولیه اعم از برنج، گوشت، روغن و سایر اقلام مورد نیاز تهیه غذای یاد شده مشارکت داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی عید سعید غدیر توزیع غذای گرم شیراز غذای گرم عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در نشست شورای راهبردی غدیر استان گفت: عید غدیر فرصتی برای روشنگری در جامعه و جهان است که باید فلسفه غدیر و سیره حضرت علی (ع) ترویج یابد.


آیت الله عبادی به ظلم و ستم مستکبران عالم به مردم جهان اشاره کرد و گفت:امروز جامعه جهانی بیش از هر زمانی میتواند اهمیت غدیر را به عنوان ستون دین درک کنند و باید این سیره ناب را به جهان عرضه کرد تا زمینه افرایش معرفت بشری فراهم شود.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تاکید بر اینکه باید در برنامه‌های گرامیداشت عید غدیر علاوه بر برگزاری جشن‌ها و آذین بندی و فضا سازی شهر‌ها و روستا‌ها به موضوعات تبیینی و تحلیل فلسفه غدیر توجه کرد افزود: در این زمینه فضای مجازی فرصتی برای کار تبیینی است که باید از آن بهره برد.


طالبی گفت:باید جشن‌های غدیر را مردمی برگزار کرد و دستگاه‌های اجرایی هم از آنها پشتیبانی کنند.


در این جلسه اعضای شورای راهبردی غدیر استان هم به بیان نظرات و برنامه‌های خود برای گرامی داشت این عید بزرگ پرداختند.

دیگر خبرها

  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳