Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@16:04:05 GMT

چرا جمشیدی مقابل فرانسه کمتر بازی کرد؟

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۶۴۱۵

چرا جمشیدی مقابل فرانسه کمتر بازی کرد؟

یکی از بازیکنان تاثیرگذار کشورمان در دیدار با فرانسه فرصت حضور کافی در میدان پیدا نکرد که جای تعجب دارد.

به گزارش مشرق، محمد جمشیدی که یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی کشورمان در چند سال گذشته بوده و در دو بازی قبلی تیم ملی در المپیک هم خوب کار کرد، در دیدار با فرانسه کمتر فرصت حضور پیدا کرد.

او در همان ابتدای بازی هم که در ترکیب قرار گرفت نمایش خوبی داشت، اما در ادامه خیلی کم فرصت حضور در میدان پیدا کرد که همین موضوع جای تعجب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی دو ماه گذشته بحث رفتن یا نرفتن این بازیکن به شیمیدر در فضای مجازی مطرح شده و برخی عنوان می‌کنند جمشیدی به خاطر حضور شاهین‌طبع در شیمیدر از حضور در این تیم منصرف شده و می‌خواهد در همان گرگان بماند.

گفته می‌شود شاید این قضیه به تیم ملی هم کشیده شده و نرفتن به شیمیدر در نحوه حضور او در تیم ملی تاثیرگذار بوده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو المپیک توکیو محمد جمشیدی المپیک بسکتبال المپیک 2020 ژاپن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی پس از اینکه در دو دیدار اخیرشان شکست‌ناپذیر ظاهر شدند و مقابل پرسپولیس به برتری و برابر فولاد خوزستان به تساوی رسیدند، فردا در تهران مهمان پیکان خواهند بود و انگیزه زیادی دارند تا در این بازی خارج از خانه به پیروزی دست یابند و شرایط بهتری در جدول پیدا کنند.

مجتبی حسینی که طی دو فصل اخیر هدایت پیکان را برعهده داشت و در کنار حفظ سهمیه این تیم با جوانان پرشمار، موفق شد بیش از بودجه این باشگاه درآمدزایی کند و رکورد قابل توجهی برای خودروسازان در ساخت و معرفی مهره‌های کم سن و سال داشته باشد، حالا باید آلومینیوم را مقابل تیم سابقش هدایت کند و به دنبال کسب برتری است.

آلومینیوم اراک که در دیدار رفت مقابل پیکان به دلیل مردود شدن گل و یکی از بزرگترین جنجال‌های فصل نتوانست به برتری دست پیدا کند، امیدوار است فردا با تدابیر تاکتیکی سیدمجتبی حسینی بتواند مقابل پیکان نتیجه بگیرد.

شاگردان حسینی در آخرین حضورشان در ورزشگاه دستگردی تهران موفق شدند در هفته سوم لیگ برتر به پیروزی مقابل هوادار تهران دست پیدا کنند و امیدوار هستند در همین استادیوم پیکان را هم شکست بدهند.

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم