Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@20:23:25 GMT

جاعلان حرفه‌ای سکه در سلطانیه به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۶۴۹۲

جاعلان حرفه‌ای سکه در سلطانیه به دام افتادند

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی سلطانیه گفت: جاعلان حرفه‌ای سکه‌های تقلبی در سلطانیه دستگیر شدند.

سرهنگ حسین اصانلو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی تحقیقات پلیسی مبنی بر فعالیت ۲ جاعل حرفه‌ای در شهرستان سلطانیه، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام تحقیقات فنی و تخصصی پلیسی، ماموران آگاهی این شهرستان موفق به شناسایی متهمان شدند، تصریح کرد: متهمان ساکن یکی از استان‌های همجوار بوده و دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت در این شهرستان شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصانلو اضافه کرد: با اخذ نیابت قضایی، این ۲ متهم پرونده، طی عملیاتی غافل‌گیرانه از سوی پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر و در بازرسی‌های به عمل آمده، تعدادی سکه تقلبی نیز از آنان به دست آمد.

فرمانده انتظامی سلطانیه، با بیان این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد ضمن خرید سکه و وجوه ارزی از مبادی قانونی، همواره مراقب افراد شیاد و کلاهبردار بوده و هرگونه موارد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان جعل پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

کد خبر 6094056

دیگر خبرها

  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز