Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بیماران کرونایی به طور مستقیم به بیمارستان مراجعه نکنند،گفت: اکنون بیمارستان‌ها مملو از مبتلایان کرونا است و این موضوع خدمات‌رسانی را با چالش مواجه می‌کند.

دکتر علی اصغر انجیدنی در این خصوص اظهار کرد: مردم برای انتقال بیماران کرونایی بدحال باید با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند و اگر بیمار بدحال نیست به مراکز سرپایی ۱۶ ساعته یا درمانگاه‌های عمومی و تخصصی سطح شهر مراجعه کنند و در صورت نیاز و با تشخیص پزشک بیمار به بیمارستان‌ها ارجاع داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌اکنون روزانه حدود  ۵۰۰ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری می‌شوند.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در حال حاضر ۱۸۱۵ ‌ نفر بر اثر کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان‌ رضوی بستری هستند که ۱۴۲۵ نفر از آنان مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که علاوه‌ بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،انجیدنی تعداد بیماران بدحال کرونایی بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های  استان خراسان‌ رضوی را ۳۸۵ نفر عنوان کرد وگفت: با کمال تاسف سیر پیش‌رونده تعداد مبتلایان به کرونا در موج پنجم از نوع  سویه دلتا همچنان درحال افزایش است و در روزهای آینده اگر چاره‌اندیشی صورت نگیرد ما در خدمات‌رسانی به بیماران دچار چالش خواهیم شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.    دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.   وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

دیگر خبرها

  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد