Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@14:49:44 GMT

بخشداری موگویی فریدونشهر آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۶۸۷۶

بخشداری موگویی فریدونشهر آغاز به کار کرد

رضا صفری روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: بخش موگویی به عنوان بخش دوم فریدونشهر با دهستان پیشکوه و پشتکوه موگویی امسال به تصویب هیات دولت رسید.

وی بیان‌کرد: کار رسمی این حوزه مدیریت سیاسی شهرستان از امروز به صورت رسمی آغاز و علی کاظمی‌راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فریدونشهر به عنوان سرپرست بخشداری منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فریدونشهر اضافه‌کرد: افزایش یک بخش به مجموعه مدیریتی این خطه موجب تسهیل شرایط خدمت رسانی به مردم و تراکم کار در یک بخشداری را کاهش خواهد داد.

به گزارش ایرنا، افزایش یک بخش به فریدونشهر یازدهم اردیبهشت ۹۸  در وزارت کشور مورد بررسی قرار گرفت و ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ به شماره مصوبه ۱۳۶۲ به تصویب هیات وزیران رسید و اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری این تصمیم را به مسوولان اجرایی و مجلس شورای اسلامی ابلاغ کرد.

فرماندار  فریدونشهر همچنین از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۹ عنوان پروژه عمرانی در این شهرستان همزمان با دهه ولایت و امامت خبرداد و اظهارداشت: برای اجرای این پروژه ها ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

صفری ادامه داد: سه طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۱۶۵ هکتار، مرمت و بازسازی سه رشته قنات به طول ۶۰۰ متر، احداث کانال آبیاری به طول هزار و ۳۰۰ متر و اجرای طرح تامین آب مزارع خسارت دیده با ظرفیت ۸ لیتر برثانیه و آغاز فاز عملیات آسفالت محور میدانک به طول ۶ کیلومتر از جمله این پروژه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: تامین برق پایدار هفت روستا پشتکوه دوم فریدونشهر نیز اعتبار ۱۶ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: عملیات برق‌رسانی به تنها روستای بدون برق و راه شهرستان به طول چهارکیلومتر و تغییر در گردنه کیوارستان به طول ۶ کیلومتر نیز آغاز شده است.

فریدونشهر با ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری غرب استان اصفهان و در بلندترین نقطه استان دارد ؛ منطقه سخت‌گذر و کم‌برخوردار پیشکوه و پشتکوه با جمعیت ۶ هزار نفر در این شهرستان قرار دارد.

دولت امسال ۵۴۰ میلیارد ‌ریال برای توسعه عمرانی و تکمیل حدود یکصد پروژه‌ نیمه‌تمام این شهرستان اختصاص داد.

برچسب‌ها هیات دولت فریدونشهر افتتاح طرح اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیات دولت فریدونشهر افتتاح طرح هیات دولت فریدونشهر افتتاح طرح اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد

ایوب کرد تمینی بیان کرد: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم‌پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.
 
وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم‌پاشی توسط سه تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و‌ درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران خاطرنشان کرد: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا‌ بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت