Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فرهاد بختیاری فر» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس قرارداد این طرح، اجرای پنج کیلومتر خط انتقال از سال ۱۳۹۸ در دستور کار قرار گرفت که تاکنون نزدیک به ۸۵ درصد از عملیات عمرانی آن اجرا شده است و ۱۵ درصد باقی مانده نیز به زودی ساخته می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در راستای اجرای خط لوله انتقال هزینه شده است، اظهار داشت: در این زمینه بیش از چهار هزار متر لوله به قطر ۵۰۰ میلی متر، در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری فر با اشاره به اجرای فاز دوم شبکه اصلی فاضلاب شهر فامنین عنوان کرد: با اجرای این بخش از پروژه، همه شبکه های فرعی به کلکتور اصلی شهر متصل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع سه کیلومتر اجرای شبکه اصلی پیش بینی شده با لوله به قطر ۳۱۵ و ۴۰۰ میلیمتر، تاکنون یک کیلومتر آن معادل ۳۰ درصد پروژه عملیاتی شده است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اینکه شهر فامنین در برنامه توسعه در مجموع ۸۷ کیلومتر شبکه فرعی جمع آوری فاضلاب دارد، بیان کرد: با اجرای شبکه اصلی فاضلاب شهر فامنین، مجموع شبکه های فرعی شهر به کلکتور اصلی متصل خواهند شد.

بختیاری فر با بیان اینکه، عمق شبکه اصلی درحال اجرای این طرح ۵.۵ متر است، تصریح کرد: با اجرای این طرح، شبکه جمع آوری فاضلاب شهر فامینن به صورت مدون عملیات جمع آوری فاضلاب را انجام می دهد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه، ۱۰۰ درصد جمعیت شهر فامنین به طور کامل زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار می گیرد.

۹۵ درصد از جمعیت شهری و ۷۵ درصد از جمعیت روستایی استان همدان از شبکه فاضلاب بهره مند هستند.

برچسب‌ها همدان آب و فاضلاب برنامه توسعه فامنین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان آب و فاضلاب برنامه توسعه همدان آب و فاضلاب برنامه توسعه فامنین شهر فامنین شبکه اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پی در خواست رئیس شورای اسلامی خضرآباد از شرکت آب فاضلاب مبنی بر تعویض خط انتقال آب از منبع R۳ به منبع اصلی شهر خضرآباد و در خواست تشکیل جلسه با حضور مسئولان شهرستان، نشست تامین آب پایدار برای شهر خضرآباد با حضور معاون فرماندار شهرستان اشکذر ومدیر آبفای شهرستان، شهردار وشورای شهر وبخشداردر شهر خضرآباد تشکیل شد.  در این نشست مقررشد تا طرح تعویض ۲۰۰متر از خط انتقال آب از خروجی منبع R۳ تا بعد از رودخانه صورت گیرد و شهرداری وشورای شهر نسبت به تامین فضای مناسب جهت تاسیس دفتر آب فاضلاب در شهر خضرآباد جهت پاسخگویی مسئول مربوط به شهروندان اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • اتمام عملیات بهسازی بلاک ساقه – باغیک قم
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد