Web Analytics Made Easy - Statcounter

همچنین باید توجه داشت همانطور که تولید محتوا باکیفیت تأثیر بسزایی در افزایش سئو و افزایش تعداد بازدید کنندگان خواهد داشت. تهیه و تدوین استراتژی تولید محتوا نیز اثر گذار خواهد بود.

اهمیت استراتژی تولید محتوا به عنوان اولین مرحله در ایجاد محتوا های کاربردی و هدفمند می باشد و یک استراتژی جامع در مرحله پیاده سازی ، باید به صورت اصولی اجرا شود تا اثر بخشی بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از استراتژی تولید محتوا چیست ؟

داشتن استراتژی تولید محتوا می تواند باعث کاهش هزینه های مالی و زمانی شود ، اگر استراتژی بازاریابی محتوا نیز به ان اضافه شود می تواند تاثیرات مثبتی بر محتوا های شما گذاشته و با هزینه های پایین بیشترین بازدهی را از تولید محتوا داشته باشید.

همانطور که اشاره کردیم هدف اصلی از تدوین استراتژی تولید محتوا کاهش هزینه ها و افزایش بازدهی می باشد . با این کار محتوا های بیهوده را دور ریخته و از محتوا های کم بازدید صرفه نظر می کنیم ولی در عوض زمان و هزینه را برای محتوا هایی که بازدید های بیشتری دارند صرف می کنیم تا بهره وری افزایش پیدا کند.

همچنین استفاده از این استراتژی باعث موارد زیر نیز خواهد شد.

افزایش رضایت مخاطبان برندینگ بازدهی بیشتر محتوا رقابت با رقبا کاهش هزینه و زمان چگونه استراتژی تولید محتوا داشته باشیم؟

برای تدوین استراتژی تولید محتوا باید مطالعه خوبی بر روی موضوع خود و رقبای خود داشته باشیم و با هدف گذاری دقیق تولید محتوا را انجام دهیم. برای اینکه بهترین استراتژی تولید محتوا را داشته باشیم باید به نکات زیر توجه ویژه ای کنیم.

هدف : اهداف خود را معین کنید و هدف گذاری را به اهداف کوتاه مدت ، بلند مدت و میان مدت تقسیم کنید. شناسایی مخاطبان و مشتریان : با شناخت دقیق مخاطبان و مشتریان می توانید بر اساس آن ها محتوا های مفید و متناسب ایجاد کنید. توجه به برند سازی تحلیل سایت ها و پیج های رقیب کیورد ریسرچ یا تحلیل کلمات کلیدی ایجاد ساختار محتوا : ساختار محتوا های خود را مشخص کنید و به صورت پر اهمیت و کم اهمیت تقسیم کنید و لینکدهی داخلی را بر اساس آن انجام دهید. تولید محتوا ها با لحن یکپارچه و اختصاصی نوشتن تقویم محتوایی

این 8 نکته می تواند شما را در تدوین استراتژی محتوا یاری نماید ، با توجه به این 8 نکته می توانیدهم استراتژی تولید محتوا های متنی سایت خود را انجام دهید و هم استراتژی تولید محتوا اینستاگرام را تدوین کنید. در ادامه به صورت کامل این موارد را بررسی می کنیم.

هدف گذاری صحیح

یکی از مهم ترین گام ها در تدوین استراتژی تولید محتوا هدف گذاری می باشد ، باید از ابتدا کار اهداف را مشخص کنید و بدانید در آخر کار چه نتیجه ای می خواهید برایتان داشته باشد. باید از آخر شروع کنید ، فروش می خواهید ، بازدید می خواهید و یا ... باید بر اساس هدف گذاری محتوا های خود را تولید کنید.

شناسایی مخاطبان در تدوین استراتژی تولید محتوا

توجه به این مسئله کار شما را راحت می کند ، ابتدا باید تحقیق کاملی بر روی مخاطبان خود انجام دهید تا بدانید سطح سواد ، فرهنگ و خواسته های آن ها به چه شکل می باشد و بر اساس ان محتوا تولید کنید .

برندسازی در تولید محتوا

باید در تدوین استراتژی تولید محتوا به این نکته نیز توجه داشته باشید ، برندسازی باعث افزایش اعتبار شما می شود و باعث افزایش مخاطبان و سود حاصل از فروش خواهد شد.

تحلیل رقبا

برای اینکه استراتژی بهتری بچینید باید رقبا های خود را شناسایی کرده و روش کار آن ها را مقایسه نموده و سعی کنید بهتر از آن ها کار کنید تا رضایت مخاطبان را جلب کنید.

کیورد ریسرچ یا تحلیل کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی باعث کاهش هزینه های اضافی تولید محتوا می شود تا بتوانید هزینه و زمان خود را صرف تولید محتوا های پر بازدید نمایید. با استفاده از ابزار هایی همچون الکسا ، گوگل کیورد پلنر و گوگل ترند و بقیه ابزار ها می توانید کلمات کلیدی با ارزش حوضه خود را پیدا کرده و بر اساس آن ها تولید محتوا را انجام دهید.

ایجاد ساختار محتوا

ایجاد ساختار های پیلار پیج ، کلاستر و ... را نیز باید در استراتژی تولید محتوا لحاظ کنید. با ایجاد ساختار های مناسب لینک دهی های داخلی را ایجاد کنید تا ارزش محتوا ها را برای گوگل مشخص کنید.

نوشتن تقویم محتوا

ایجاد تقویم محتوایی می تواند برنامه ریزی محتوایی را ایجاد کند تا با برنامه ریزی بهتر هزینه های زمانی و مالی را کاهش دهیم و با ایجاد این تقویم اهداف استراتژی محتوا را میان مدت و طولانی مدت ببینید.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کاهش هزینه بهره وری تقویم گوگل بهره وری تقویم رقابت کاهش هزینه گوگل تدوین استراتژی ایجاد ساختار کلمات کلیدی کاهش هزینه انجام دهید هدف گذاری محتوا ها هزینه ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم

رضا جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه شکست برابر آلومینیوم و خروج از جام حذفی باعث شد تا پرسپولیس فرصت کسب سه گانه را از دست بدهد، اظهار کرد: شکست هم جزء اتفاقات فوتبالی و اجتناب ناپذیر است. پرسپولیس برابر آلومینیوم شکل همیشگی را داشت و نمی‌توان شایستگی تیم را زیر سوال برد. تیم روند خوبی دارد و بازیکنان و کادرفنی هماهنگی لازم را دارند. چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد که پرسپولیس در همه بازی‌ها برنده باشد. از روند تیمی پرسپولیس در این مدت خیلی راضی هستم.

شاید فصل بعد اوسمار نباشد

وی ادامه داد: زمانی استراتژی سرمربی تیم را عقب می‌برد که می شود گفت اشتباه است. زمانی هم شرایط بازی تیم را عقب می‌برد و استراتژی سرمربی بازی تدافعی نیست. اگر استراتژی اوسمار بازی تدافعی بوده قطعاً اشتباه کرده ولی معمولاً چنین نگاهی از سرمربی پرسپولیس دیده نشده، اما زمانی خواسته سرمربی بازی رو به جلوست، اما توان آن در تیم نیست. بازی رو به جلوی آلومینیوم برای جبران گل‌های خورده و عقب کشیدن تیم با توجه به برتری طبیعی است و نمی‌توان اوسمار و تفکرات او را زیر سؤال برد. شاید اصلا فصل بعد اوسمار در پرسپولیس نباشد.من نسبت به نحوه انتخاب او مشکل داشتم، اما با توجه به عملکردی که داشته اصلاً به او انتقادی ندارم. چون به نفع پرسپولیس کار کرده و نمی‌خواهم در راستای تخریب او حرفی بزنم. قطعاً استراتژی اوسمار این نبوده که پرسپولیس بازی برده را واگذار کند، این مسئله به زعم ما اشتباه است ولی کارنامه او گویای آن است که هدف وی کمک به پرسپولیس بوده و خواهد بود.

دشمنی قابل قبول نیست

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد بازی تیمش برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: بازی سختی است و در این سال‌های اخیر تقابل دو تیم همراه با حواشی بوده، امیدوارم شکل بازی کاملاً فوتبالی باشد. اتفاقاتی که بین هواداران دو تیم به وجود آمد خوب نبود و باید از دشمنی بیرون آمد. کری خواندن به شرط رعایت ادب بدون اشکال است و رقابت فوتبالی دو تیم درون زمین باشد و به این ننجر نشود که با شکسته شدن شیشه اتوبوس و آسیب جسمانی به هیچ‌یک از هواداران دو تیم باشد. دشمنی قابل قبول نیست چون رقابت فوتبالی جذاب است. هر دو تیم برای یک کشور هستند و رقابت فوتبالی آن را جذاب می‌کند.

ممکن است سپاهان برای پرسپولیس مشکل ساز شود

جباری خاطرنشان کرد: به لحاظ فنی پرسپولیس شرایط خوبی داشته و سپاهان شرایط سختی را تجربه می‌کند. به همین خاطر پرسپولیس از لحاظ روحی روانی در وضعیت بهتری قرار دارد. گرچه فوتبال بی‌رحم است و به این مسائل نگاه نمی‌کند. ممکن است شرایط روحی سپاهان بهتر باشد و برای پرسپولیس مشکل ساز شود. بازی حساسی است و برد پرسپولیس این تیم را برای قهرمانی کمک می‌کند و باخت سپاهان به طور کامل این تیم را دور می‌کند، پس سپاهان با تمام قوا می‌آید و این موضوع کار را یک مقدار سخت‌تر می‌کند. پرسپولیس هم با تمام قوا می‌رود تا فرصت قهرمانی را از دست ندهد، چون ممکن است استقلال در خانه تراکتور متوقف شود. باز هم تا روز بازی‌های مهم این هفته نمی‌توان اظهارنظر دقیقی کرد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است