Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در بازارهای خارج از کشور، فروش محصولات چری امسال تقریبا هر ماه دو برابر یا حتی چهار برابر شده است. ازماه ژانویه تا ژوئن، چری در مجموع ۱۱۸، ۷۴۳ وسیله نقلیه صادر کرده است که در مقایسه با سال گذشته ۱۶۸.۴٪ افزایش داشته و از صادرات ۱۱۴، ۰۰۰ وسیله نقلیه در سال گذشته فراتر رفته و رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ماه فوریه، حجم صادرات خارج از کشور به یک نرخ رشد "تهاجمی" از سال گذشته ۱۱۷.۳٪، ۱۰۱/۹٪، ۳۱۲.۵٪، ۲۵۶.۵٪ و ۲۴۳.۲٪.( در ماه‌های فوریه –مارچ- آپریل-می- جون ) رسیده است.

چری همچنین جزو ۱۰ برند اول بازار برزیل قرار دارد، حجم فروش چری با افزایش ۲۰۷ درصدی نسبت به سال گذشته به رکورد جدید ۱.۸۸ درصد از سهم بازار بزرگ برزیل رسیده است. همچنین در بازار روسیه چری همیشه یک رشد سریع داشته و حجم فروش آن در ماه ژوئن ۳۴۸ درصد افزایش داشته است و همچنین در کشور شیلی شاسی بلندهای چری در ۶ ماه متوالی با سهم بازار ۱۱.۷ درصد در رتبه اول قرار دارد.

رونق فروش محصولات برند چری در سرتاسر جهان در بر گیرنده بسیاری از عوامل است، تولید مدلهای جدید، سبک و طراحی هوشمند و شیک و پلت فرم به روز با فناوری‌های پیشرفتهبسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب می‌کند که ماحصل آن مدلهای موفق تیگو۷ پرو و تیگو۸ پرو است. عامل دیگر سیستم ویژه خدمات پس فروش ویژه چری است که با شعار ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته به مشتریان خدمت رسانی می‌کند و توانسته بیش از ۱۵۰۰ فروشگاه خدمات در سرتاسر جهان ایجاد کند و بر اساس سنجش جی دی پاورز معتبرترین موسسه سنجش کیفیت در بازار چین این برند موفق به کسب رتبه دوم گردیده است.

در نیمه دوم سال، مدل‌های جدید سری PRO چری در بازارهای اصلی مانند آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا به بازار عرضه می‌شوند و ما معتقدیم که عملکرد برجسته تری در بازار خواهند داشت. در آینده، طبق استراتژی "Double ۵۰" چری، تا سال ۲۰۲۵، هدف استراتژیک صادرات ۵۰۰۰۰۰ وسیله نقلیه و ارزش صادراتی ۵ میلیارد دلار آمریکا محقق خواهد شد..

درباره برند چری

چری یک برند مستقل خودروسازی چینی هست که علاوه بر پایگاه‌های تحقیق و توسعه در جهان دارای یکی از قوی‌ترین مراکز تحقیق و توسعه تولید موتور، شاسی و سیستم انتقال قدرت است که بیش از ۵۵۰۰ عضو را دارا است. همچنین چری نخستین شرکت خودروسازی چین است که قطعات سی.کی دی، موتور و فن آوری‌های خودرویی را صادر نموده است. تا کنون چری بیش از ۹ و نیم میلیون دستگاه اتومبیل را به فروش رسانده و به بیش از ۸۰ کشور صادر نموده، ۱۸ سال متوالی است که چری برترین صادر‌کننده خودرو از کشور چین است و رتبه اول را دارا است.

پربیننده ترین پژو پرشیا ۳۷۰ میلیون تومان شد + جدول پراید ۱۳۹میلیون شد/ قیمت ساینا، کوییک و تیبا + جدول قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۱۴۰۰/۵/۸ ثبت نام خودرو ( ایران خودرو / ویژه غدیر ) قیمت انواع ۲۰۶ در تهران + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چری سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین افتتاحیه سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، وزیر آموزش عالی، علم و فناوری کشور زیمباوه و تعدادی از مسئولان اجرایی ‌نمایشگاه اینوتکس برگزار شد.

روح‌الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در این مراسم گفت: نمایشگاه اینوتکس، فرصتی برای نمایش قدرت و توانایی شرکت‌های دانش‌بنیان و‌ تیم‌های خلاق کشور است.

دهقانی ادامه داد: خبر خوش این است که امسال، میزان فروش محصولات دانش‌بنیان کشور بالغ بر ۵۰۰ و سی هزار میلیارد رسیده است و حدود ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان در کشور فعالیت می‌کند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاددانش‌بنیان رئیس‌جمهور، افزود: امسال، صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان حدود سه‌برابر افزایش یافته  و طبق آمار گمرک به ۲ ونیم میلیارد دلار رسیده است.

وی بر همکاری‌های بین‌المللی ایران با کشورهای دیگر تاکید کرد و گفت: درحال حاضر، ایران قابلیت همکاری‌های گسترده بین‌المللی با قطب‌های فناوری دنیا را دارد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاددانش‌بنیان رئیس‌جمهور با تاکید بر اهمیت پارک فناوری پردیس به‌عنوان «بهشت فناوری منطقه» گفت: پارک فناوری پردیس باید به «هاب همکاری مشترک با کشورهای همسایه» برای همکاری‌های فناورانه تبدیل شود.

دهقانی اشاره کرد: در حال‌حاضر، کشورهای روسیه، قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان و زیمباوه برای همکاری‌های فناورانه با ایران، اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در‌ادامه افزود: راه‌اندازی و تاسیس شهرک نخبگانی فناورانه و  تمام‌عیار در‌ پارک فناوری پردیس از جمله برنامه‌های مهم است که امسال کلید خورده و در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

دهقانی با تاکید بر آمادگی‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور گفت: پارک فناوری پردیس، قابلیت تبعیت از بند ۱۳ و ۱۱ قانون جهش تولید دانش‌بنیان را دارد و می‌تواند در سال‌های آینده به شهر نوآوری تبدیل شود.

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه گفت: ما در برنامه ششم توسعه قول دادیم که تعداد ۶ مرکز ملی آفرینش فناوری راه‌اندازی شود اکنون با ظرفیت پذیرش نخبگان کشور آماده به فعالیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکان شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، دنا، رانا و کوییک + جدول
  • بورس بیش از ۱۲ هزار واحد افت کرد +نقشه
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت + جدول
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • فروش پانصد و ۳۰ هزار میلیارد تومانی دانش بنیان‌ها/صادرات فناوری ۳ برابر شد
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • چگونه بازار مرغ ترکمنستان را از دست دادیم؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان