Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از حمله تروریستی جدید در شهرستان هیت در استان الانبار عراق و جان باختن سه نفر از اعضای یک خانواده در این حمله خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رووداو، منابع عراقی از حمله تروریستی جدید به شهرستان «هیت» در استان الانبار عراق خبر دادند.

این حمله داعش به شرق «هیت» در استان الانبار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع عراقی اعلام کردند: ساعت سه بامداد شنبه عناصر داعشی با حمله به منزلی در منطقه «العکبه» در شرق هیت در غرب الانبار، یک پدر و دو فرزندش را کشتند.

این حادثه همزمان با حمله داعش به مجلس عزا در ناحیه «یثرب» از توابع «بلد» در جنوب صلاح الدین رخ می‌دهد که 15 کشته و هشت زخمی برجای گذاشت.

11 کشته و 20 زخمی در یک حمله تروریستی در جنوب سامراءحمله راکتی به «بیجی» و اعزام نیروهای حشد شعبی عراق به جنوب سامراء

 

از سوی دیگر منابع عراقی از شهادت یک نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر بر اثر انفجار دو بمب در مسیر خودرو نیروهای حشد شعبی و آمبولانسی در نزدیکی کرکوک در شمال بغداد خبر دادند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان الانبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

   به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و پیاپی"علی عدنان" بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان، این مدافع از این تیم کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقی‌مانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

وی سابقه بازی در تیم‌های اودینزه، روبین کازان و آتالانتا را در کارنامه خود دارد.

"علی عدنان" بازیکن عراقی در این فصل، ۱۶ بار برای مس‌رفسنجان بازی کرد.

 

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویر عجیب از طوفان شدید در استان الانبار عراق
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون