Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:06:00 GMT

تقدیر و خداحافظی با 4 بازیکن سپاهان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۷۲۳۸

تقدیر و خداحافظی با 4 بازیکن سپاهان

مسئولان باشگاه سپاهان علی رغم شب تلخی که در آزادی تجربه کردند، یادشان نرفت از 4 جدا شده قطعی تیم خداحافظی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار سپاهان دیداری خارج از خانه بود و مسئولان این تیم با توجه به اینکه بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت، فرصتی برای گردهمایی در اصفهان نداشتند؛ پس از پایان دیدار برابر استقلال از 4 بازیکنی که فصل آینده در سپاهان حضور نخواهند داشت، تشکر و قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاهانی ها شب گذشته پس از پایان  بازی با تاخیری تقریبا یکساعته به میکسدزون آمدند و این تاخیر به دلیل مراسم تقدیر از احسان حاج‌صفی، محمد محبی، پیام نیازمند و کی‌روش استنلی بود.

 

فصل آینده نیازمند و حاج صفی قرار است برای حضور در تیم‌های پورتیموننزه و آاک یونان ایران را ترک کنند و محمد محبی نیز مانند هم تیمی خود در پرتغال به کارش ادامه خواهد داد.


کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان نیز که قراردادش به پایان رسیده، به صورت بازیکن آزاد از این تیم جدا می‌شود و محرم شانس کمی برای ادامه حضورش در اصفهان قائل شد؛ البته شاید اگر این بازیکن تخفیف درست و حسابی به سپاهان بدهد، در اردوی طلایی پوشان ماندگار شود.

محمد محبی احسان حاج صفی پیام نیازمند فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد محبی احسان حاج صفی پیام نیازمند فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند