Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@15:16:03 GMT

حکم عجیب یک قاضی برای مزاحم خیابانی / در خواف صادر شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۸۲۲۰

حکم عجیب یک قاضی برای مزاحم خیابانی / در خواف صادر شد

مزاحم خیابانی که در یک مکان عمومی ایجاد رعب و وحشت کرده بود به ۲۰۰ ساعت خدمت عمومی برای شهرداری محکوم شد.

به گزارش رکنا، مصطفی عرب قاضی شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خواف  گفت: متهم در پارک کوهستانی معراج خواف که یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های تفریحی شهرستان است، با حرکات مخاطره آمیز، مارپیچ و نمایشی موجبات ناراحتی، ترس و وحشت مردم شهرستان شده بود و این رفتار نامبرده منجر به گزارش مرجع انتظامی علیه وی در دادسرا می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب در ادامه افزود: با توجه به اینکه متهم فاقد سابقه کیفری موثر بود و همچنین اظهار ندامت کرده بود، مرجع قضایی با رعایت مصلحت و به استناد ماده ۸۱ قانون آیین دادرسی کیفری موافقت خود را با قرار تعلیق تعقیب نامبرده را به مدت ۶ ماه صادر و اعلام نمود.

جانشین دادستان عمومی و انقلاب خواف در ادامه اظهار داشت: متهم مکلف شد ظرف ۳ ماه آینده در راستای ارائه خدماتی در جهت رفع یا کاهش آثار زیان بار مادی یا معنوی ناشی از جرم، اقدام به مراجعه به شهرداری خواف (متولی پارک معراج) و انجام ۲۰۰ ساعت خدمت عمومی رایگان در راستای حفظ و پاکیزگی محیط پارک و کاشت درخت و سایر اقدامات مد نظر شهرداری نموده و بعد از اتمام زمان مقرر نسبت به اخذ نامه از نهاد مزبور مبنی بر تایید اقدامات انجام شده ارائه کند.

عرب با تاکید بر اینکه اصلاح و تربیت متهمان اولویت دستگاه قضایی است اضافه کرد: چنانچه متهم از این کار استنکاف نماید مطابق قانون اقدامات مقتضی به عمل می آید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مزاحم خیابانی اخبار حوادث مزاحمت مزاحم مزاحم خیابانی مزاحم تلفنی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم الناز حبیبی الناز حبیبی بازیگر ایرانی گلشیفته فراهانی رامبد جوان محمدرضا گلزار صیانت از حقوق کاربران تجاوز فریبا نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد

به گزارش قدس خراسان، احمدرضا پور عباس اظهار کرد: سیلاب امروز خسارتی به مناطق شهری و روستایی بخش سنگان وارد نکرده و روان آب در مسیر کانال‌ها و مسیل‌ها در حال عبور است.

وی تصریح کرد: با توجه به آمادگی ستاد هماهنگی مدیریت بحران بخش سنگان با بهره گیری از چند دستگاه لودر و تراکتور و ایجاد سیل بند از ورود روان آب به روستاهای «مژن آباد و حسین آباد» جلوگیری شد.

بخشدار سنگان خواف ادامه داد: این سیلاب در مسیل‌ها و کانال‌ها در حال عبور است و وارد مناطق مسکونی شهری و روستایی بخش سنگان نشده است.

خالد فقیری مدیر جهاد کشاورزی خواف نیز اظهار کرد: تاکنون خسارتی از بابت سیلاب امروز به بخش کشاورزی این شهرستان گزارش نشده و مراتب در دست بررسی است.

رییس اداره هواشناسی خواف گفت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد وبرق و در نقاط مستعد بارش تگرگ از روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در برخی نقاط این شهرستان پیش بینی شده است.

اسماعیل میرزاده افزود: این بارش‌ها خطر آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها را به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است