Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:20:20 GMT

پژوهش مولفه اصلی پویایی نیروی انتظامی است

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۸۳۸۹

پژوهش مولفه اصلی پویایی نیروی انتظامی است

ایسنا/ایلام رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: تحقیق و پژوهش، پایه و مولفه اصلی پویایی نیروی انتظامی است.

سرهنگ «حسین عزیزیان» اظهار کرد: توجه به مقوله تحقیق و پژوهش باعث ایجاد تحولات مثبت، روزآمدی و کارآمدی بیشتر سازمانهاست و نیروی انتظامی به دلیل نوع و گستردگی مأموریت‌هایی که برعهده دارد باید در این زمینه پیشتاز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروزه همه فعالیت‌های بشری و رشد و توسعه پایدار جوامع وابستگی مستقیم به ضریب امنیت آن جوامع دارد و تحقق ابعاد مختلف این امنیت، منوط به روزآمدی سازمان های تأمین کننده امنیت بوده که نیروی انتظامی یکی از شاخص‌ترین این سازمانها در کشور است.

رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان ایلام  با تاکید بر اینکه  پیشرفت و روزآمدی پلیس در روش ، برنامه، سازماندهی،آموزش، تجهیزات و لوازم و... حاصل نتایج تحقیقات و پژوهش هایی است که انجام می‌شود، تأکید کرد: بدون پژوهش دچار رکود و عقب‌ماندگی خواهیم شد بنابراین باید فرهنگ تحقیق در ناجا ترویج و نهادینه شود چراکه این مقوله ، پایه و مولفه اصلی پویایی نیروی انتظامی است.

 عزیزیان  خاطرنشان کرد: تخصصی بودن مأموریت ها، حساس بودن امور مربوط به نیروی انسانی، پیچیدگی دستیابی به فناوری های نوین و ارتباطات تنگاتنگ با مردم و حاکمیت، ایجاب می‌کند که این نیرو علاوه بر تقویت توان عملیاتی به لحاظ علمی نیز از مأموریت های خود پشتیبانی کند.

وی تحقیق و بررسی‌های علمی در زمینه آسیب ها، تهدیدها، فرصت‌ها، توانایی ها و مباحث راهبردی کلان و خرد، مربوط به مأموریت های امنیتی و برآورد جامعه آینده و طراحی وضعیت مطلوب نیروی انتظامی را از اهداف مهم فعالیت های پژوهشی در ناجا برشمرد.

رئیس دفتر تحقیقات  فرماندهی انتظامی استان ایلام  گفت: به دلیل موقعیت منحصر به فرد نیروی انتظامی در نظام اداری کشور، بازخورد تحقیق و پژوهش های انجام شده در ناجا در زمینه های مختلف سیاسی،امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... کاملاً ملموس خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام نیروی انتظامی مأموریت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده دیروز (یازدهم اردیبهشت ماه)، در جشنواره اختراعات دانشجویان دانشگاه پیام نور استان هرمزگان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان را باید به صورت هدفمند و متناسب با نیاز و ظرفیت‌های منطقه توسعه داد و دولت باید در این مسیر حمایت ویژه را در دستور کار قرار دهد.
 
وی ضمن طرح ایده راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در دل شهرک‌های صنعتی هرمزگان، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم باید به صورت جدی برای رشد و توسعه شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان اهتمام داشته باشد.
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های موضوعی اختراعات در سال‌های آینده، تصریح کرد: جشنواره‌های تجاری‌سازی پژوهش و فناوری به صورت سالیانه و مستمر در استان هرمزگان برگزار شود تا صاحبان ثروت و ایده در کنار یکدیگر اتفاقات بزرگی را رقم بزنند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به پایین بودن قدرت رقابت محصولات صادراتی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند و سعی کنند چالش‌های موجود در بخش‌های بسته‌بندی، ارائه، بازاریابی و ... در حوزه صادرات برطرف کنند تا محصولات استان هرمزگان رقیب جدی محصولات کشورهای خارجی باشد.
 
وی، نخبگان و سرمایه‌گذاران را ۲ بال پیشرفت کشور دانست و عنوان کرد: اگر دولت سیزدهم به واسطه اهمیت علم و دانش در کنار مجوزهای که برای سرمایه‌گذاران صادر می‌شود، حضور نخبگان و پژوهشگران را به عنوان شرط تحقق مجوزها قرار دهند؛ تا صاحبان صنایع و معادن از حضور نخگبان در مجموعه خودشان به صورت جدی و نه به صورت نمادین استفاده کنند.
 
وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری که فردی علم دوست هستند بارها بیان کرده اند که: «تا نفش دارم از جامعه نخبگانی حمایت خواهم کرد.» امروز هم اگر می‌بینید کشور ما در عرصه‌های علمی دارای جایگاه خوبی است به خاطر حمایت‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف خطاب به مسئولین مختلف کشور است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • آب می‌تواند بدون حرارت و فقط با نور تبخیر شود
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد