Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان آبیک با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک واحد تولیدی در راه اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی محل نگهداری ماینر‌ها را در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین شناسایی و در بازرسی از آن ۲۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این تجهیزات را بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: این واحد تولیدی پلمب و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

توقیف مرغ‌های فاقد مجوز در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در آزادراه قزوین به کرج به ۲ دستگاه کامیون و نیسان حین تردد در این محور مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: در بازدید از این دو خودور یک تن مرغ منجمد و هزار و ۱۴۰ عدد مرغ زنده فاقد مجوزحمل و بهداشت کشف شد.

وی گفت: راننده ۲ خودرو به همراه طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند.

سارق موتورسیکلت‌های تاکستان دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اعلام چندین مورد سرقت موتورسیکلت در شهر تاکستان، بلافاصله بررسی موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تاکستان قرار گرفت.

سرهنگ داود عبدالمالکی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین گشت زنی‌های هدفمند موفق شدند محل اختفای متهم را شناسایی کنند، افزود: در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین با بیان اینکه متهم به ۲۱ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان تاکستان اعتراف کرد، یاد آور شد: در این رابطه ۲ نفر مالخر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث نیروی انتظامی قاچاق کالا فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک کامیون کمرشکن حامل یک دستگاه لودر مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به اینکه لودر قاچاق است و کارشناسان ارزش آن را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی