Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، الیاس فتاحی روز شنبه در نشست مبارزه با کرونای استان با قدردانی از تمامی دستگاه های اجرایی و ستادهای شهرستانی اظهار داشت: تنها راه برون رفت از شرایط موجود و بازگشت استان به وضعیت زرد کرونا، انسجام و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی برای بالا بردن میزان رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی نقش مردم را در مقابله با کرونا بسیار تعیین کننده ذکر کرد و افزود: مردم اگر چنانچه پروتکل ها را رعایت نکند، وارد شرایط بحرانی می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: اجتماع مردم در آرامستان ها رها شده و باید ستاد شهرستانی با جدیت بیشتری برای مقابله با تجمعات آخر هفته اهتمام داشته باشند و مسیر های ورودی به آرامستان ها را مسدود کنند.

فتاحی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام زندانیان استان، یادآور شد: این مسابقات بدون اخذ مجوز از ستاد کرونا برگزار شده که این موضوع در ستاد کرونا مورد بررسی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: تمامی مسوولان استانی و شهرستانی باید در بحث مقابله با کرونا با اصحاب رسانه نهایت همکاری را داشته باشند و در بستر فضای مجازی خطرات و اقدامات مقابله ای کرونا را به اطلاع مردم برسانند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم کاهش یافته و به تناسب آن نیز شیوع بیماری و میزان بستری های کرونا بسرعت در حال افزایش است.

فتاحی تاکید کرد: ستادهای شهرستانی مقابله با کرونا برگزار و مصوبات و شرح اقدامات هر ستاد به رییس قرارگاه عملیاتی استان ارسال شود.

وی بیان داشت: برای ترغیب مردم به تزریق واکسن کرونا نیازمند استفاده از ظرفیت معتمدان، دهیاران هستیم و فرمانداران بعنوان روسای ستادهای شهرستانی باید در راستای فرهنگ سازی تزریق واکسن اهتمام لازم داشته باشند.

معاون استاندار ایلام اظهار کرد: واکسیناسیون خبرنگاران از امروز آغاز شده و واکسن زندانیان، بانک ها، اساتید دانشگاه و حوزه، رانندگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری و فرودگاه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، شهرستان های ایلام، آبدانان، دره شهر، مهران، چوار و دهلران در وضعیت قرمز، شهرستان بدره در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام ستاد ملی مقابله با کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام ستاد ملی مقابله با کرونا استانداری ایلام ایلام ستاد ملی مقابله با کرونا مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان می‌دهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمی‌کند.

براساس گزارش تسنیم، بر این اساس نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی ۷۵ درصد و در کمیته امداد ۸۶ درصد کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی ۴۷ درصد و در کمیته امداد ۵۴ درصد کفایت می‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899815

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان