Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@01:18:18 GMT

ماجرای قتل دو خواهر چه بود؟

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۸۵۸۵

ماجرای قتل دو خواهر چه بود؟

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری مردی که در جریان یک درگیری خانوادگی با اسلحه گرم مرتکب قتل همسر و خواهر همسرش در محله حاجی‌آباد شهرستان سنندج شده بود خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار کرد: شامگاه سوم مردادماه مردی ۴۴ ساله در جریان یک درگیری خانوادگی در محله حاجی آباد همسر و خواهر همسرش را با اسلحه گرم به قتل رساند و از محل متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی و پلیس آگاهی در محل حادثه، تحقیقات در خصوص دستگیری فرد قاتل آغاز شد.

فاتحی تصریح کرد: با توجه به انتشار فیلم صحنه قتل در فضای مجازی و جریحه دار شدن احساسات عمومی، مأموران در تحقیقات تخصصی و با بهره‌گیری از روش‌های خاص پلیسی؛ محل اختفای متهم را که دائماً در حال جابجایی در استان‌های مجاور بود، کشف شد.

این مقام انتظامی اعلام کرد: مأموران پلیس آگاهی استان کردستان با همکاری و پشتیبانی مأموران انتظامی شهرستان دهگلان و قروه در عملیات ضربتی و غافلگیرانه، متهم را در یکی از روستاهای شهرستان دهگلان در نخستین ساعات بامداد جمعه هشتم مردادماه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده علت و انگیزه قتل همسر و خواهر همسر را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 511010

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قتل خانوادگی قتل ناموسی قتل با سلاح گرم هولناک ترین قتل های خانوادگی رئیس پلیس آگاهی استان کردستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل شبکه هوایی و ایجاد نارضایتی در بین مردم و خسارت وارده به تأسیسات برقی در شهرستان دشتستان، لذا شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کنند که با بهره گیری از اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت سه نفر سارق از عاملان اصلی این سرقت‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، با بیان اینکه محل اختفا اعضای این باند، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: در این ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6086943

دیگر خبرها

  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند