Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@18:18:21 GMT

تمجید آقاکریم از آقای گل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۸۶۳۹

تمجید آقاکریم از آقای گل پرسپولیس

کریم باقری بعد از گل احمد نوراللهی به سمت او دوید و بهترین گلزن فصل پرسپولیس را در آغوش کشید.

به گزارش برنا؛ خیلی‌ها اعتقاد دارند احمد نوراللهی که با ۱۰ گل بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ بیستم شد، حتی بهترین بازیکن لیگ هم بود و در میان پرسپولیسی‌ها هم از همه بهتر کار کرد.

البته پرسپولیس در راه قهرمانی بازیکنان خوب زیادی داشت  آمار  شماره 8 پرسپولیس در طول فصل تداوم داشت و در اکثر بازی های پرسپولیس فیکس بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت کریم باقری پس از گلزنی  نوراللهی  جالب توجه و تماشایی بود!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس بازی کریم باقری پرسپولیس کریم باقری آمار گلزن احمد نوراللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود

به گزارش همهشری آنلاین لیگ برتر امروز وارد هفته بیست و ششم خواهد شد و همچنان رقابت جانانه در بالای جدول بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی ادامه دارد. در هفته بیست‌وپنجم خیلی‌ها اعتقاد داشتند که تا حدی تکلیف قهرمان این فصل از مسابقات مشخص خواهد شد اما نه استقلال توانست در تبریز تراکتور را شکست دهد و نه پرسپولیس زور بردن سپاهان در آزادی را داشت. دو دیدار بی‌کیفیت و بدون گل که شرایط جدول مسابقات را نیز تغییر نداد. در شرایط فعلی هم هر دو تیم بازی‌های حساسی را پیش رو دارند. پرسپولیس در قائم‌شهر میهمان نساجی است که در هفته‌های اخیر سخت به دنبال امتیاز جمع کردن برای بقاست و استقلال هم میزبان ذوب‌آهن است. محمد ربیعی همیشه نشان داده تیم‌هایش از جواد نکونام خوب امتیاز می‌گیرند. اما بد ندیدیم درمورد پرسپولیس، شرایط لیگ، آینده اوسمار و موارد دیگر پای صحبت‌های حمید استیلی بنشینیم. او در گفت‌وگو با «فرهیختگان» به نکات جالبی اشاره کرده است که در زیر به آن پرداخته‌ایم.

لیگ به اوج حساسیت خود رسیده است. شرایط را چطور می‌بینید؟
خوشحالم از اینکه رقابت در بالای جدول برای هواداران جذاب شده است و طرفداران سرخابی با علاقه و هیجان زیادی بازی‌ها را دنبال می‌کنند. هرموقع این رقابت وجود داشته فوتبال ما سود برده است و هواداران هم لذت بیشتری برده‌اند. فکر کنم هنوز تیم‌های بالای جدول امتیاز از دست خواهند داد؛ چراکه الان چند تیم برای بقا می‌جنگند و دوست ندارند راهی لیگ یک شوند. در هفته قبل پرسپولیس فرصت صدرنشینی داشت که از دست داد و به نظرم در پنج هفته باقی‌مانده این تیم باز هم فرصت رسیدن به صدر را خواهد داشت.

بازی‌های این هفته را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
کار پرسپولیس و استقلال هر دو سخت است. مخصوصا پرسپولیس که باید در قائمشهر به میدان برود. نساجی دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و همه توانش را گذاشته که در لیگ بماند. خوشبختانه پرسپولیس روی فرم است فقط عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. الان هر 5 بازی برای پرسپولیس حکم یک فینال را دارد و اگر امتیازی در هر یک از این مسابقات از دست دهد شاید به معنای از دست رفتن قهرمانی شود. همان‌طور که گفتم لغزش در صدر جدول احتمالا رخ دهد و پرسپولیس خودش باید پنج بازی پیش‌رو را ببرد تا از این لغزش بیشترین بهره را ببرد. اتفاقی که فصل پیش رخ داد و با توقف سپاهان مقابل ملوان، پرسپولیس به صدر رسید و فکر کنم 7 بازی آخرش را هم برد.

هواداران پرسپولیس ناراحتند که چرا نتوانستند با شکست سپاهان به صدر جدول بروند. نظر شما در این مورد چیست؟
فوتبال همین است و شما هیچ‌وقت نمی‌توانی ادعا کنی تیم ازپیش‌برنده هستی. بازی با سپاهان حساسیت بالایی داشت و آنها آمده بودند که بازنده نباشند. سپاهان تیم پرمهره و کاملی است که الان می‌توانست در کورس قهرمانی هم باشد اما به هر شکل مقابل پرسپولیس حریف سرسختی نشان داد و کمترین موقعیت گل را به این تیم داد. با این حال پرسپولیس می‌شد از این بازی 3 امتیاز را بگیرد و از لغزش استقلال بهره بیشتری ببرد.

اوسمار در بازی‌های حساس نیم‌فصل دوم ازجمله دربی، بازی با آلومینیوم در جام حذفی و سپاهان نتوانست آزمون قبولی بگیرد. شما این موضوع را قبول دارید؟
اینها بازی‌های سنگینی بودند که قدر مسلم اوسمار همه تلاشش را کرد تا تیمش برنده از میدان بیرون بیاید. در فوتبال نتایج همیشه قابل پیش‌بینی نیست. بازی اسپورتینگ و پورتو را مثال می‌زنم که پورتو دو بر صفر جلو بود اما در عرض چند دقیقه 3 گل دریافت کرد. یا بارسا دو بر یک مقابل خیرونا پیش بود اما چهار بر دو بازی را باخت. اینها از جذابیت‌های فوتبال است و نمی‌شود همیشه سرمربی را مقصر دانست. پرسپولیس در بازی با آلومینیوم هر بار اراده کرد از حریفش جلو افتاد اما برای دقایقی تحت تاثیر بازی خوب حریف قرار گرفت. اوسمار یا هر مربی هیچ‌وقت دوست ندارد اشتباهی کند که منجر به شکست تیمش شود، به هر حال پرسپولیس در دو بازی اخیرش اشتباهاتی داشت که اجازه نداد پیروز شود اما هنوز فصل ادامه دارد و باید دید در آخر چه خواهد شد.

شما موافق تمدید قرارداد اوسمار در این مقطع از فصل هستید؟
ببینید در نیم‌فصل بهترین گزینه برای جانشینی یحیی که زحمات زیادی هم برای پرسپولیس کشید، اوسمار بود. او هم مورد تایید بازیکنان بود و هم اینکه خیلی خوب تیمش را می‌شناخت و از شرایط آگاهی کامل داشت. روندی که پرسپولیس با آمدن اوسمار در پیش گرفت نشان می‌دهد که او انتخاب خوبی بوده است. خوشبختانه دیدیم که پرسپولیس هم از لحاظ فنی تیم بهتری شد و هم نتایج خوب داشت. از همه مهم‌تر هوادار از عملکرد اوسمار و فوتبالی که پرسپولیس ارائه می‌دهد راضی است. اما برای فصل شرایط فرق می‌کند. برای فصل پیش‌رو مدیران باشگاه پرسپولیس فرصت کافی برای بررسی عملکرد اوسمار را دارند و در زمان مناسب می‌توانند بهترین تصمیم را برای سرمربی فصل بعد پرسپولیس بگیرند. به نظر در آخر فصل که نتایج بازی‌های باقی‌مانده هم مشخص شده بهترین زمان برای تصمیم‌گیری درمورد ادامه کار با اوسمار یا آمدن هر مربی دیگری است.

گفته می‌شود اوسمار توان مدیریت برخی از بازیکنان شاخص تیمش را ندارد. شما در این مورد چیزی نشنیده‌اید؟
یک مربی وقتی موفق است که هم از نظر فنی و هم مدیریتی بتواند در تیمش تاثیرگذار باشد. اوسمار از لحاظ فنی مربی خوبی نشان داده و خیلی هم آدم با شخصیت و محترمی است. به نظر می‌رسد کاپیتان‌های پرسپولیس هم با او نهایت همکاری را دارند. اما اینکه اتفاقی درون تیم افتاده باشد از آن بی‌خبرم. در این مورد باید افراد باتجربه‌ای که داخل تیم هستند نظر دهند. مثلا افشین پیروانی به‌عنوان مدیر تیم خیلی چیزها را از نزدیک دیده و نظر او در مورد ماندن اوسمار در پرسپولیس یا نحوه عملکرد فنی و مدیریتی او خیلی می‌تواند برای باشگاه پرسپولیس مهم باشد. همان‌طور که گفتم مدیریت باشگاه وقت کافی برای بررسی عوامل مختلف در تیمش را برای انتخاب سرمربی فصل آینده دارد. خوشبختانه مشکل مالکیت باشگاه هم حل شده و بانک‌های زیادی پای کار هستند که اوضاع مالی پرسپولیس بهبود یابد.

به نظر شما شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی چه تیمی است؟
تیمی که فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی ارائه دهد و دنبال برد اقتصادی با بازی بسته نباشد. قهرمانی زمانی برای هواداران تیمی شیرین است که آنها از فوتبال تیم محبوب‌شان لذت ببرند. پرسپولیس در سال‌های اخیر واقعا از نظر فوتبالی و نتیجه‌گیری بهترین تیم ایران بوده است. استقلال هم انصافا این فصل تیم باثبات و قدرتمندی نشان داد و شایستگی لازم برای صدرنشینی دارد. فکر می‌کردم سپاهان با خریدهای آنچنانی که در نیم‌فصل داشت تا روز آخر برای قهرمانی بجنگد اما آنها خیلی زود از کورس جا ماندند، هرچند تیم خوبی دارند. در کل پرسپولیس را لایق قهرمانی می‌دانم اگر در 5 بازی آخر خود برنده باشد.

در بازی پرسپولیس و سپاهان یک‌سری اتفاقاتی روی سکوها رخ داد که زیبنده فوتبال کشورمان نبود.
سال‌ها بود که صحبت از حضور بانوان در ورزشگاه می‌شد که خوشبختانه این اتفاق در این فصل رخ داد. تا قبل از این بازی هم اتفاق بدی را در ورزشگاه‌ها شاهد نبودیم و به نظرم هواداران روی سکوها همواره احترام بانوان را داشتند. اما متاسفانه در بازی پرسپولیس و سپاهان یک‌سری حرف‌هایی از سوی برخی لیدرها زده شد که شرم‌آور بود. هر فردی به‌عنوان یک لیدر از تیم‌ و باشگاهی حمایت می‌کند باید بداند که نماینده آن باشگاه روی سکوها است. به همین خاطر هم باشگاه‌ها باید برای انتخاب لیدرهای خود سختگیری‌های لازم را داشته باشند و به نوعی آنها را کنترل کنند؛ مخصوصا لیدرهایی که سن و سالی از آنها گذشته و به نوعی پیشکسوت هم به حساب می‌آیند. آنها باید برای بقیه لیدرها الگو باشند، نه اینکه رفتاری داشته باشند که این شرایط را به وجود آورد. خوشبختانه برخورد قاطع و به موقعی با این فرد خاطی شد و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی روی سکوها نباشیم و یادمان باشد بانوانی که به ورزشگاه می‌آیند همه از نوامیس ما هستند.

کد خبر 849538 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد