Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعیین ماهیت مشتقات نفتی صادره در کارگروه تعیین ماهیت فراورده های نفتی، با حضور رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نمایندگان سازمان ملی استاندارد، وزارتخانه های نفت و صنعت، معدن و تجارت به دبیری سازمان ملی استاندارد ایران تشکیل می شود، مطابق دستورالعمل مربوطه انجام می گیرد.

به گزارش ایران اکونومیست-مهدی علیپور، سرپرست دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی با بیان اینکه طی یکسال گذشته بیش از ۱۷ هزار پرونده مشتقات نفتی بررسی شده گفت: تمام فرآیند ارسال پرونده های صادراتی و بررسی آنها در سامانه تجارت فرامرزی گمرک و سامانه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی و وارداتی سازمان ملی استاندارد انجام شده و قابل رصد و رهگیری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: علیرغم بالا بودن تعداد پرونده های صادراتی و شرایط سخت کرونایی موجود، اعضای کارگروه به صورت مستمر و بدون وقفه فعالیت نموده بطوریکه، طی یکسال گذشته، بیش از ۱۷ هزار پرونده بررسی شده است.
علیپور با رد ادعای مسکوت ماندن چند ساله پرونده ها، اعلام کرد: سازمان ملی استاندارد ایران آمادگی کامل برای پاسخ گویی در خصوص وضعیت پرونده های شرکتهای مورد ادعا را دارد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان ملی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی ظهر پنج شنبه در بازدید از یک واحد تولیدکننده بزرگ در خاورمیانه گفت: با دقت در شعارهای نوروزی مقام معظم رهبری کاملاً می‌توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی چقدر برای معظم له اهمیت دارد و در سال جاری که جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت حمایت کنند.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی هستند و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه، اروپا و دیگر کشورهای دنیا بدرخشد.

به گفته وی، با ظفر اخیر سازمان ملی استاندارد ایران که نظام تأیید صلاحیت ایران پس از سه دهه، عضو اتحادیه بین‌المللی تأیید صلاحیت آسیا اقیانوسیه شد، زمینه‌های ورود به بازارهای جهانی و تجارت دنیا در سازمان ملی استاندارد ایران فراهم شده و جهانی شدن امضای استاندارد ایران موجب صرفه‌جویی ارزی برای کشور می‌شود.

کد خبر 6088638

دیگر خبرها

  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد