Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، علی الهیار ترکمن افزود: با توجه به مغایرت های قانونی موجود در اجرای مجوز صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه، درخصوص اعمال «فوق العاده ویژه معلمان»، پیگیری های مجدانه ای برای رفع موانع اجرایی این مصوبه از سوی وزیر آموزش و پرورش در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بر اساس مجوز صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه، مقرر شده بود تا فوق العاده ویژه موضوع بند (۱۰) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری، برای مشمولان طرح طبقه بندی مشاغل معلمان از ۲۱ تا ۲۷ درصد تعیین و  اعمال شود؛ اما در مجوز مذکور، به مصوبه دولت در سال ۱۳۹۳، اشاره شده بود که بر اساس آن، سقف فوق العاده ویژه ۲۱ درصدی تعیین شده بود ولی به دلیل آن که در سال ۹۳ مشمولان طرح طبقه بندی مشاغل معلمان، از  امتیاز مذکور برخوردار نشده بودند و این افزایش از سال ۱۳۹۹ برای معلمان برقرار شده بود، قابلیت اجرایی نداشت.  

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش ادامه داد: چون سازمان برنامه و بودجه نمی توانست رأساً سقف مصوبه دولت (٢١درصد) را در این خصوص افزایش دهد، عملاً مجوز مذکور قابلیت اجرا نداشت. موضوع با رأیزنی ها و پیگیری های مجدانه وزیر آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت و با حضور مراجع حقوقی (رئیس امور تلفیق و رئیس امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان حقوقی آن مرجع حقوقی)، پیش نویس جدیدی برای ارائه به سازمان برنامه و بودجه تنظیم شد.  

الهیار تصریح کرد: با عنایت به ایجاد زیر ساخت های نرم افزاری و تهیه نگارش حقوق از سوی کارشناسان امور اداری، به محض اصلاح مصوبه از سوی سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ و در  کمتر از سه روز احکام مربوط صادر و افزایش حاصل با حقوق مرداد ماه پرداخت خواهد شد.

وی گفت: فرهنگیان اطمینان داشته باشند وزارت آموزش و پرورش مجدّانه و تا حصول نتیجه، موضوع را پیگیری و نتایج آن را به زودی به اطلاع همکاران خواهد رساند.

برچسب‌ها مدارس علی الهیار ترکمن فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس فرهنگیان مدارس فرهنگیان سازمان برنامه و بودجه فوق العاده ویژه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این نشست آقای فداکار استاندار با تاکید بر پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش گفت: ارائه تسهیلات ۳۰ میلیارد تومانی برای درمان ناباروری یکی از اقدامات در حمایت از طرح های جوانی جمعیت است.
آقای رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: امسال ۱۱۵۲ نفر از فرهنگیان در سامانه انتخاب معلم نمونه ثبت نام کردند که از این تعداد ۵ معلم و ۷ کادر مدیریتی مدارس انتخاب شدند.
در این جلسه همچنین از شورای های آموزش و پرورش زرند،بردسیر و رفسنجان بعنوان شوراهای برتر استان در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم