Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@16:46:23 GMT

حضور فیلم «صورت» در جشنواره آمریکا

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۸۸۰۶

حضور فیلم «صورت» در جشنواره آمریکا

فیلم کوتاه داستانی (صورت) به کارگردانی و تدوین وحید کردلو، نویسندگی محسن رحمانی و تهیه کنندگی فاطمه روزبهانی در جشنواره معتبر و مورد تائید آکادمی اسکار «Flickers' Rhode Island International Film Festival» آمریکا 2021 حضور داشته است.

به گزارش برنا؛ فیلم کوتاه داستانی (صورت) به کارگردانی و تدوین وحید کردلو، نویسندگی محسن رحمانی و تهیه کنندگی فاطمه روزبهانی در جشنواره معتبر و مورد تائید آکادمی اسکار «Flickers' Rhode Island International Film Festival» آمریکا 2021 حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم کوتاه که پیش از این در جشنواره kashish Mumbai هند نیز حضور داشته است،از بین 6.700 فیلم رسیده به این فستیوال بین منتخبین نهایی به اسکار راه پیدا کرد. بازیگران این فیلم سروش طاهری،بردیا رحمتی،شفیقه شاه زیدی بازیگران اصلی این فیلم هستند. این فستیوال که 25 دوره خود رابصورت آنلاین و فیزیکی تجربه خواهد کرد که در تاریخ 9 تا 15 آگوست 2021 بازگشایی و برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم اسکار جشنواره آمریکا فیلم کوتاه داستانی صورت محسن رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، همه می‌دانند که ژاوی در چه شرایط دشواری بارسا را در نوامبر 2021 از رونالد کومان تحویل گرفت و در نهایت توانست تیم را به لیگ قهرمانان برساند. 

او در فصل 22-2021 دستش از جام کوتاه ماند ولی برای بارسا مهم کسب سهمیه بود. فصل گذشته ژاوی بارسا را قهرمان لیگ و نیز سوپرجام کرد تا صحبت از ظهور نسل قهرمان جدید شود ولی در فصل جاری خبری از قهرمانی نبود و ژاوی برای دومین فصل در سه فصل اخیر نتوانست بارسا را به جام برساند.

او که 27 ژانویه بعد از شکست 3-5 خانگی از ویارئال اعلام کرد در پایان فصل خواهد رفت، پس از دو شکست متوالی از پی اس جی و رئال از جدایی منصرف شد و به این ترتیب تلاش مدیران باشگاه برای منصرف کردن او نتیجه داد.

ژاوی در اولین بازی بعد از قطعی شدن ماندنش، امشب بارسا را برابر والنسیا در مونتجوئیک هدایت کرد و بسیاری منتظر واکنش هواداران هستند. کسانی که در بیشتر مواقع حامی بزرگ اسطوره بوده‌اند ولی بعد از یک فصل بدون جام باید دید واکنش‌ها چگونه خواهد بود. ژاوی امشب حمایت قاطع ورزشگاه را دریافت می‌کند؟

دیگر خبرها

  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود