Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@10:59:03 GMT

عذرخواهی نجمه خدمتی از مردم ایران

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۸۸۹۹

عذرخواهی نجمه خدمتی از مردم ایران

بانوی تیرانداز کشورمان با انتشار متنی از مردم ایران دلجویی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نجمه خدمتی و فاطمه کرم‌زاده در مرحله مقدماتی تیراندازی تفنگ ۵۰متر سه وضعیت زنان، به رقابت با حریفان پرداختند. 

در این ماده که ٣٧ ورزشکار حضور داشتند خدمتی با ١١۶۵ امتیاز هجدهم شد و کرم‌زاده نیز با ثبت امتیاز ١١۶٣ در رده بیست‌ودوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب این دو تیرانداز کشورمان با عدم حضور در جمع هشت نفر برتر، از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

خدمتی که پس از پایان مسابقه درمورد علل ناکامی‌اش صحبت کرده بود با انتشار متنی از مردم ایران و حامیانش عذرخواهی کرد:

«سلام همراهان عزیزم 

من نجمه خدمتی

همانی که با رویای مدال المپیک توکیو ۵سال شب و روزم را سر کردم...

همان نجمه، با امید به پیروزی و همراهی دعاهای ارزشمند شما، پر توان، به این راه قدم گذاشتم و به سهم خودم با تمام وجود برای برافراشتن پرچم کشورم و نشاندن شوق پیروزی تلاش کردم...

با وجود همه مشکلات و سختی ها نه تنها امروز جنگیدم بلکه ۲ سال برای بدیهی ترین حق ها هم جنگیدم.....تمام توانم را گذاشتم و نشد شرمندم

و اما امروز آغاز دوباره راه است برای من

پر قدرت تر، با انگیزه تر، با تجربه تر

و ممنون از تک تک مردم سرزمینم»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نجمه خدمتی فاطمه کرم زاده المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A

قهرمان زودهنگام سری A با ثبت بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش در این فصل آماده برگزاری جشن قهرمانی در خیابان‌های میلان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از روز سوم هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 14 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو، تیم فوتبال اینتر قهرمان زود هنگام مسابقات پذیرای تورینو بود و میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

در این مسابقه که نخستین بازی خانگی اینتر پس از تثبیت بیستمین قهرمانی‌اش بود، اخراج آدرین تامزه در دقیقه 49 از تورینو کار تیم میزبان را برای کسب نتیجه آسان‌تر کرد و این تیم تنها 7 دقیقه پس از 10 نفره شده حریف از برتری عددی خود استفاده کرد و در دقیقه 56 به وسیله هاکان چالهان‌اوغلو گل نخست را به ثمر رساند. ستاره ترک‌تبار نراتزوری 4 دقیقه پس از گل نخست خود، از روی نقطه پنالتی دبل و پیروزی تیمش را قطعی کرد.

به این ترتیب اینتر بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش را در این فصل سری A کسب کرد و 89 امتیازی شد تا همچنان شانس سه رقمی کردن امتیازاتش را داشته باشد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

5 هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده

یکی از مهمترین نکات این بازی قضاوت تیمی کامل متشکل از داوران زن بود که برای اولین بار در تاریخ لیگ دسته اول فوتبال مردان ایتالیا رخ می‌داد.

جام قهرمانی سری A طبق سنت هر ساله در آخرین بازی خانگی فصل اهدا می‌شود و بدین ترتیب نراتزوری برای لمس آن باید تا بازی هفته سی‌وهفتم مقابل لاتزیو صبر کند.

امروز چهار مسابقه دیگر در سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

بولونیا - اودینزه
آتالانتا - امپولی
ناپولی - رم (19:30)
فیورنتینا - ساسولو

در جدول رده‌بندی پس از اینتر، میلان با 70 امتیاز، یوونتوس با 65 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد