Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:12:59 GMT

کمک بیش از سه میلیارد تومانی خیرین زنجان در عید قربان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۹۰۵۸

کمک بیش از سه میلیارد تومانی خیرین زنجان در عید قربان

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت صفری گفت: از ابتدای عید سعید قربان تاکنون ۴۰۸ راس گوسفند و ۱۰ راس گوساله با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در کشتارگاه‌های صنعتی استان ذبح و پس از بسته بندی در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.

وی از توزیع سه هزار و ۴۶۳ بسته معیشتی و غذایی در بین خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و گفت: ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده به مددجویان بیش از ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از اهدای هشت هزار و ۹۳۸ کیلوگرم گوشت قرمز و سفید توسط خیران استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این نذورات و قربانی‌های اهداشده بیش از یازده میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال بوده است.

صفری افزود: شماره تلفن گویای ۳۳۱۱۶ وتمامی دفاتر این نهاد همچنین ۱۳۹ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان آماده دریافت نذورات نیکوکاران است.

کد خبر 5269521

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی خیرین ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل گرگان شیوع کرونا ایلام شیراز جشن عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نفت گاز به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.


وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶۶۶ میلیون تومان جزای نقدی معادل سه برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۲۲۲ میلیون تومان، برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.


محدصی نژاد افزود: مأموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار