Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:42:23 GMT

مرغ و سیمان در ماهشهر نباید گران تر باشد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۹۳۷۳

مرغ و سیمان در ماهشهر نباید گران تر باشد

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون بندری ظهر امروز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ماهشهر اظهار کرد: مشکلات اقتصادی موجود که کشور با آن درگیر است باعث فشار به مردم شده و بنا به فرمایش صریح مقام معظم رهبری امروز اولویت معیشت مردم است که همه مسئولان موظف هستند برای کاستن این فشار تمام تلاش خود را به کار ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر تأکید کرد: افزایش نظارت‌ها بر بازار و کنترل قیمت‌ها یکی از راه‌های کاهش فشار اقتصادی به شهروندان است و دستگاه‌های متولی نباید در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر افزود: قیمت عرضه شده مرغ و سیمان در شهرستان یکی از معضلات و مشکلات موجود است که باید برای رفع آن تلاش شود و با قیمت مصوب به دست مصرف‌کنندگان برسد.

بندری ادامه داد: در این رابطه ادارات صمت بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) باید برای جذب روزانه ۱۰ تن مرغ برای توزیع در بندر ماهشهر و پنج تن در بندر امام خمینی (ره) تلاش کنند و برای بحث سیمان نیز باید بازرسی‌های روزانه صورت بگیرد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر تأکید کرد: رسیدگی دیر به تخلفات صنفی در شهرستان از عوامل اصلی گرانی‌ها و بی‌ثباتی قیمت‌هاست که این رویه باید دچار تغییر و تحول شود و اداره تعزیرات حکومتی پرونده‌های صنفی را با اولویت مورد رسیدگی قرار دهد.

کد خبر 5269592

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهرستان ماهشهر فرمانداری ماهشهر مرغ سیمان ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان اردبیل شیوع کرونا ایلام شیراز جشن عید غدیر بندر ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله حسینعلی ثانی پنجشنبه شب در آئین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان با بیان اینکه، آموزش و پرورش شهرستان رامسر تلاش کرد تفکر جدیدی در مدیریت ادارات رقم بزند، گفت: در آموزش و پرورش حکمرانی حکیمانه را عملیاتی کردیم که اولین نکته در این بخش نگاه تیمی بوده است.

وی با اظهار اینکه، در حکمرانی حکیمانه آموزش و پرورش را از جناح بندی جدا و مطابق دستورات مقام معظم رهبری عمل کردیم تا از حاشیه دور شویم، گفت: جهت تعالی و رشد آموزش و پرورش از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کردیم و عدالت آموزشی را در دستور کار قرار دادیم.

ثانی افزود: اعتماد مردم را به عنوان الگو قرار دادیم که ۶ اردیبهشت سال قبل در کانون امین گزارش دادم ۱۰۰ رتبه برتر کشوری و استانی کسب کردیم و در سال جاری ۱۷۶ رتبه برتر کشوری و استانی داریم.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان رامسر با حمایت مدیر کل در پروژه مهر با تلاش مسئولان و خیران فضا، تجهیزات و نیروی انسانی برای اول مهر آماده شد که رتبه اول استان را کسب کردیم و شورای آموزش و پرورش برتر استان مازندران شد.

وی افزود: در ارزیابی کل استان در ۳۳ شهرستان در همه حوزه‌ها رتبه اول استان را کسب کردیم و تلاش کنیم آموزش و پرورش قوی داشته باشیم که حتماً ایران قوی داشته باشیم.

کد خبر 6095440

دیگر خبرها

  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • واگذاری ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و هزار فقره سند مالکیت روستایی در بندر خمیر
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر