Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@13:33:06 GMT

استرس را در چند ثانیه رفع کنید

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۵۹۳۱

  مطمئنا نمی توانیم راهکارها را همیشه انجام دهیم بهترین راه کار آن است که در لحظه انجام گیرد نکته مهم اینجاست که با اعضای بدن می توانید حرکت های مختلفی انجام دهید که فشار را کنترل کنید.

فشار پشت سر برای رفع استرس
سر پر از فشار است که به طور مستقیم و موثر می شود سطح استرس آن را کاهش داد. برای انجام این کار در محیط کار می توانید روی صندلی بنشینید و تکیه دهید و با دو انگشت پشت گردن که متصل به سر است را 20 ثانیه ماساژ دهید بیشتر استرس در طول روز در شانه ها و گردن جمع میشود و ماساژ این ناحیه ها استرس را درمان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشها را فشار دهید تا استرس شما کاهش یابد
بسیاری از کارشناسان ادعا میکنند گوش بهترین نقطه درمان استرس است و برای همین در عکس العمل شناسی برای کاهش تورم و درد بدن استفاده می شود به همین منظور توصیه می شود این ناحیه را با پنبه وحتی خودکار ماساژ و در طول آن نفس های عمیق آهسته ای بکشید.

فشار نقطه ای در سینه برای رفع و کاهش استرس
استرس باعث می شود فراموش کنیم نفس بکشیم این نکته کمک می کند استرسی که در سینه جمع شده را با نفس عادی کاهش دهیم هنگام تنفس با 3 انگشت روی سینه بمالید اگر تجربه استرس های مزمن را دارید این کارا وسط دو ابرو انجام دهید تا اعصابتان آرام شود.

به وسیله شکم هم می توانید استرس را کاهش دهید
بسیاری از کارشناسان ترجیح می دهند از این ناحیه استفاده کنند چون حرکاتی را ایجاد می کند که سینه را آزاد و تنفس را بهبود می بخشد بیمارانی که این کار را انجام می دهند و تنفس عمیق میکشند حال خوبی دارند و به سرعت از استرش و تنش های روانی رها می شوند.

ساعد را هم می توانید برای کاهش استرس فشار دهید
استرس عصبانیت انرژی معکوسی در بدن ایجاد می کند با این کار به شما کمک می کنیم که انرژی را از راه درست تامین و استرس تان کاهش یابد، دقت کنید که با ماساژ درست این نقطه تنش را سریعا رفع خواهید کرد.

کاهش استرس به وسیله کف دست
یکی دیگر از نقاط مخصوص برای رفع استرس با کمک طب فشاری، کف دست است که برای این کار کافیست زمانی که استرس را تشیخص دادید با فشار کف دست استرس را کاهش دهید به همین سادگی.

فشار ساق پا با انگشت برای کاهش استرس
ساق پا بخش دیگری است برای کاهش استرس، اگر در بخش فوقانی بدن احساس استرس دارید ماساژ این ناحیه عالی است این ناحیه برای افرادی که خیلی استرس دارند بخصوص خانم ها مفید است.

با فشار در ناحیه پا استرس های ذهن را آزاد کنید که یکی از بهترین درمان های پانکراس است.

بهداشت نیوز

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!

تین نیوز

طی روزهای اخیر مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، روز گذشته ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از حذف آگهی های مسکن دو پلتفرم دیوار و شیپور خبر داد و اعلام کرد بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می کنند.

در همین راستا فرشید ایلاتی کارشناس مسکن گفت: عده ای دلالان و سودجویان در این پلتفرم ها اقدام به انتشار آگهی های جعلی مسکن می کردند که این روند موجب به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت سازی انجام می شود؛ زین پس اگر املاکی می خواهد در این پلتفرم های خانه یاب تبلیغ شود ابتدا باید در سامانه املاک و اسکان باشد تا مشخصات و هویت مالک تأیید شود.

این کارشناس مسکن در ادامه تاکید کرد: از اردیبهشت ماه سال گذشته که سامانه املاک و اسکان به طور جدی روی کار آمد و دستورالعمل ثبت آگهی به متولیان املاکی ها و پلتفرم ها ارسال شد اما نسبت به این قوانین توجهی نداشتند و هم اکنون پس از یک سال بنا شد، دو پلتفرم دیوار و شیپور مسدود شود تا روند آگهی های خود را اصلاح و مجدد به فعالیت ادامه دهند.

وی گفت: سکوهای آگهی مسکن این دو پلتفرم تا هفته آینده با مجوز شورای امنیت و دستگاه های امنیتی از دسترس خارج می شوند.

آگهی های مسکن در دو پلتفرم شیپور و دیوار حذف می شود؟

ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دیوار و شیپور، اظهار کرد: بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می کنند.

وی با بیان این که این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت سازی انجام می شود، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود.

وی با تاکید بر این که املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تاکید کرد: اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه های امنیتی مسدود خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افرادی که فشار خون بالا دارند ماست را با این ماده غذایی ترکیب کنند
  • ثانیه شمار اخطار اصلاح آگهی های مسکن دیوار و شیپور روشن شد!
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • چگونه افسردگی را از خود دور کنیم؟
  • سوق دادن سرمایه‌ها به بخش تولید با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم/ فشار را از دوش تولید کنندگان بر داریم
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری