Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین با آغاز واکسیناسیون خبرنگاران در روزهای آینده همه فعالان رسانه واکسینه می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسن اسماعیلی روز شنبه در جلسه شورای اطلاعی رسانی استان که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: آمادگی داریم تا در ایام مانده به روز خبرنگار تمامی فعالان رسانه را در مقابل ویروس کرونا واکسینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی تصریح کرد: بدون تردید خبرنگاران نیز در صف اول اطلاع رسانی بوده و همواره در آسیب ابتلا به ویروس قرار دارند و خوشحالیم که با تصمیم ستاد ملی کرونا این گروه نیز در نوبت دریافت واکسن قرار گرفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآورشد: متاسفانه آمارها بیانگر کاهش رعایت پروتکلهای بهداشتی در دوره جدید شیوع ویروس دلتاست و این وضعیت ایجاب می کند با کمک رسانه ها خطر این بی توجهی بازگو شود.

وی گفت: با کمک رسانه ها باید تهدید ساده انگاری و بی توجهی به پروتکل ها بخوبی منعکس شود تا مردم زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری را جدی بگیرند.

اسماعیلی با بیان فرهنگ سازی توسط رسانه ها اظهار داشت: بدون تردید مهمترین رسالت رسانه ها فرهنگ سازی و کمک به مدیریت درست مصرف در کشور است و از آنجا که همچنان شاهد مصرف بی رویه آب و برق هستیم در این ایام انتظار می رود برای کاهش خاموشی ها از مردم دعوت شود تا مصرف برق را کنترل و مدیریت کنند.

وی با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید هم تصریح کرد: انتقال قدرت در کشور ما با انتخابات و در فضایی آزاد صورت می گیرد و در این زمینه نیز رسانه ها می توانند با ایجاد امید و انگیزه همراهی با دولت در این انتقال قدرت مشارکت و همراهی کنند.

اسماعیلی اظهارامیدواری کرد در هفته جاری بقیه خبرنگاران استان نیز واکسینه شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارشاد قزوین رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • عکس‌| حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین