Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@10:19:09 GMT

مشترکین خانگی و تجاری بیمه حوادث گاز شدند

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۹۷۰۹

مشترکین خانگی و تجاری بیمه حوادث گاز شدند

به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ زهرا فرجی افزود: این بیمه شامل جبران خسارتهای جانی و مالی از جمله آتش سوزی، انفجار، مسمومیت ناشی از گاز و غیره برای کلیه مشترکین دارای کنتور گاز در سقف پوششی مصوب می‌باشند.   وی با بیان اینکه مشترکین می بایست در صورت بروز هر‌گونه حوادث مربوط به گاز، مراتب را بلافاصله به شماره تلفن‌های ۱۹۴ و ۱۵۹۴ اطلاع دهند، تصریح کرد: واحد امداد شر‌کت گاز پس از حضور در محل، فرم گزارش حادثه را برای بررسی و کارشناسی‌های بعدی تکمیل و به واحد ایمنی شرکت ارسال می‌کند و در صورت تاُیید واحد ایمنی، زیان دیده جهت دریافت خسارات وارده به شرکت بیمه‌گر معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 فرجی با اشاره به اینکه شرکت ملی گاز ایران در سال جاری با شرکت بیمه تجارت نو قرارداد منعقد نموده است، خاطرنشان کرد: حق بیمه هر مشترک بصورت ماهیانه به قبض مصرف گاز آنها اضافه خواهد شد.  
رییس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان ایلام گفت: در قبوض گاز دوره‌ای صادره هر مشترک مسکونی شهری ۲ هزار ریال، روستایی یکهزار ریال، واحدهای تجاری شهری ۱۰ هزار ریال و تجاری روستایی ۵ هزار ریال ثبت و از مشترکین کسر می‌گردد.
 فرجی افزود: مشترکین جدیدی که در طول مدت اجرای قرارداد به گروه مشترکین شرکت گاز اضافه شوند از تاریخ نصب کنتور گاز، تحت پوشش بیمه مذکور قرار می‌گیرند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شرکت گاز ایلام مشترکین گاز گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار