Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@23:18:43 GMT

محله سیروس تهران پذیرای خانه امداد شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۹۸۴۰

محله سیروس تهران پذیرای خانه امداد شد

شهردار منطقه ١٢ تهران از خانه امداد شدن محله سیروس تهران خبر داد و گفت: هدف از ایجاد این خانه‌ها هماهنگی و انسجام میان دستگاه‌های حمایت گراجتماعی برای شناسایی، برنامه ریزی و اجرایی سیاست‌های حمایتی در حوزه آموزش، اشتغال و توانمندسازی در محلات کم برخوردار منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی محمد سعادتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"محله سیروس نیز پذیرای خانه امداد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از ایجاد این خانه‌ها هماهنگی و انسجام میان دستگاه‌های حمایتگر اجتماعی برای شناسایی، برنامه‌ریزی و اجرایی سیاست‌های حمایتی در حوزه آموزش، اشتغال و توانمندسازی در محلات کم برخوردار منطقه است.

سیروس ششمین محله از محلات منطقه دوازده است که در این طرح قرار می‌گیرد.

این مراسم با حضور نمایندگان مردم، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی وبا حضور آقای دکتر آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام گردید. "

با حضور شهردار محترم تهران، جناب آقای دکتر حناچی بخش شرقی زیرگذر گلوبندک و ورودی‌های متور خیابان پانزده خرداد نیز مطابق وعده‌ای که به شهروندان شریف داده بودیم، افتتاح گردید.

به این ترتیب ایستگاه مترو بازار تهران، از حیث تعداد خروجی‌ها و ورودی‌ها تکمیل کردید.

از همکاران پرتلاشمان در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به سبب تلاش زیادشان در این مهم سپاسگزارم. "

کد خبر 510993

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تهران محله کم برخوردار توانمندسازی اشتغال آموزش اینستاگرام پیروز حناچی ایستگاه مترو بازار تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان

با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت‌ و مسئولان استانی و محلی، فعالیت شهرداران دهه هشتادی در رفسنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، آئین رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان، هم‌زمان با نهمین روز از اردیبهشت ۱۴۰۳ و روز ملی شوراها با حضور نوجوانان دهه هشتادی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

در این مراسم که سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، مجید کهنوجی شهردار رفسنجان، سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از اعضای شورا حضور داشتند، نمایندگان شهرداران محله برنامه‌های خود را ارائه دادند.

به گزارش ایمنا، پویش «شهردار شو» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و به منظور فراهم نمودن فرصتی برای مدیریت دهه هشتادی‌ها در فضایی کاملاً رقابتی برگزار شده است و در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ شهردار محله دختر و پسر در ۵۰ محله رفسنجان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 748856

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • خاندانی از تبار و نوادگان حذیفه‌بن‌یمان در طرشت
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد