Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با جدایی پیام نیازمند، احسان حاج صفی، محمد محبی و کی‌روش استنلی از سپاهان، مسئولان این باشگاه قصد دارند نفرات مناسبی را به عنوان جایگزین پیدا کنند. به همین خاطر طی روزهای اخیر از گوشه و کنار، شایعاتی در مورد علاقه به جذب رشید مظاهری، محمدرضا اخباری و حتی محمدحسین اکبرمنادی برای پست دروازه‌بانی، معاوضه محبی با مغانلو از باشگاه سانتاکلارا و بازگشت سیاوش یزدانی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با وجود مطرح شدن چنین شایعاتی، سپاهان هنوز برای مذاکره با بازیکنان جدید برنامه ریزی نکرده چون محرم نویدکیا لیستی را به باشگاه نداده است. به همین خاطر، مدیران و مسئولان این تیم اصفهانی در انتظار اعلام نظر رسمی سرمربی هستند تا برای جذب نفرات جایگزین مذاکرات خودشان را آغاز کنند.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد زمان آغاز تمرینات برای فصل جدید به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: فعلا اعضای تیم در استراحت هستند. به دلیل نامعلوم بودن زمان آغاز لیگ بیست و یکم، برنامه‌ای برای شروع تمرینات نداریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر سپاهان زمان آغاز تمرینات سپاهان رضا فتاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است

به گزارش همشهری آنلاین، ‌حمید طریفی‌حسینی، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آنها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

کد خبر 849081 منبع: ایسنا برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس

دیگر خبرها

  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!