Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «بی‌آبان» به کارگردانی مهرداد کورش‌نیا در نخستین حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه فیلم‌های بلند سینمایی سی و نهمین دوره فستیوال فیلم «فلیکرز رود آیلند» به نمایش در می‌آید. همچنین فیلم کوتاه «خورشید گرفتگی» به کارگردانی رها امیرفضلی و علیرضا قاسمی در بخش مسابقه این جشنواره به رقابت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد یکی از معتبرترین فستیوال‌های سینمایی آمریکای شمالی است که از ۱۸ تا ۲۴ مرداد در شهر رود آیلند آمریکا برگزار خواهد شد و فیلم‌هایی که موفق به کسب جایزه بزرگ بخش‌های داستانی، انیمیشن، مستند و کوتاه شوند امکان راهیابی به گزینش مقدماتی آکادمی اسکار را پیدا خواهند کرد.

عوامل «بی آبان» عبارتند از کارگردان: مهرداد کورش‌نیا، تهیه‌کننده: علی‌محمد قاسمی، نویسندگان: مهرداد کورش‌نیا و علی اصغری، مشاور کارگردان: بهتاش صناعی‌ها، مدیر فیلمبرداری: علی‌محمد قاسمی، تدوین: عماد خدابخش، مدیر تولید: مجتبی نورمحمدی، دستیار و برنامه ریز: رحمان محمدی، آهنگساز: شروین صادقی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، جلوه‌های بصری: مجید عیوضی، اصلاح رنگ و نور: سامان وفایی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح چهره‌پردازی: جلال امیری مرند، طراح صحنه و لباس: رضا رزم، طرح گرافیک و عکاس: محمدصادق زرجویان، روابط عمومی: شبنم طاهرخانی، بازیگران: رضا اخلاقی راد، علیرضا استادی، نسیم ادبی، صحرا اسدالهی، بابک نوری، رضا حیدری، رضا رباط‌جزی، الهام شعبانی، سمیه برجی، حسین کشفی اصل، ندا حسینی، رحمان محمدی، آرمان اسماعیلی، منصور صوفی، سعید امین‌دوست، رسول دژاگه، محبت قاسمی، نرگس موسوی‌زاده و بازیگر خردسال: آراسا آقایی.

همچنین «خورشیدگرفتگی» به نمایندگی از ایران در دهمین دوره جشنواره ویزیون کورتی ایتالیا که از تاریخ ۱۸ تا ۲۵ سپتامبر برابر با ۲۸ شهریور تا ۳ مهر در شهر گائتا ایتالیا برگزار می‌شود، اکران خواهد شد.

در خلاصه داستان «خورشیدگرفتگی» آمده است: «کمی پیش از کامل شدن خورشیدگرفتگی واقعیت زندگی ساقی دست‌خوش تغییر می‌شود.»

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان: علیرضا قاسمی، رها امیرفضلی بازیگران: خورشید چراغی‌پور، پانیذ اسماعیلی، آنیتا باقری، فراز مدیری و پیمان نعیمی، مدیر تصویربرداری: سهیل گوهری‌پور، تدوینگر: پویان شعله‌ور، مدیر هنری و طراح استوری برد: آرمین رنگانی، دستیار کارگردان: مسعود قدسی، رضا باستانی، مهیار ماندگار، عرفان ادیگوزلی، طراح صحنه و لباس: فراز مدیری، صدابردار: امیر شاهوردی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح چهره‌پردازی: بابک کشن فلاح، منشی صحنه: آیدا پالیزگر، عکاس: محراب پوروحدانی، مدیر تولید: فرشید زینعلی، اصلاح رنگ و نور: امیرحسین خوشبین، جلوه‌های ویژه: کلمنت ل پلوان، طراح پوستر: آرمین رنگانی، جانشین تهیه کننده: علی نجاریان، تهیه‌کنندگان اجرایی: رها امیرفضلی، آریا قوامیان، مانی نیلچیانی، تهیه‌کننده: حسن نجاریان، علیرضا قاسمی، آدرین بروئه.

این فیلم محصول مشترک کمپانی ایرانی ضلع ششم و کمپانی فرانسوی ستاره سفید بوده و پخش بین‌المللی آن بر عهده کمپانی مانیفست است.

کد خبر 5269570 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: آرش قاسمی رضا حیدری علیرضا استادی رها امیرفضلی الهام شعبانی حسین قورچیان علیرضا قاسمی امریکای شمالی آکادمی اسکار بهتاش صناعی ها حسن نجاریان علی اصغری عماد خدابخش رضا رزم ایالات متحده امریکا حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه ویروس کرونا فیلم سینمایی سینمای مستند موسیقی ایرانی تئاتر ایران عکاسی برنامه تلویزیونی هنر نگارگری نماهنگ بازیگر سینما شبکه پنج سیما کنسرت آنلاین حضور هنر ایران در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه‌کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت» در سالن  مشاهیر اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد. این جلسه پس از حضور یک ساعته این افراد در واحد پاسخگویی به مخاطبان سازمان (سامانه ۱۶۲)  رقم خورد. 

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیرروابط عموی سازمان صداوسیما عنوان کرد تهیه کننده و بازیگران این سریال در طول یک ساعت حضور در سامانه ۱۶، پاسخگوی ۲۲۷ تماس مخاطبان سریال شده‌اند.

در ادامه، مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «نون خ» با اشاره به این که فصل پنجم این مجموعه نسبت به فصل‌های قبلی با افزایش مخاطب روبه رو بوده است افزود: یکی از دلایل این افزایش و گستره وسیع مخاطبان این بود که ما در فصل پنجم سراغ یکی دیگر از قومیت‌های کشورمان یعنی قوم بلوچ در استان سیستان و بلوچستان رفتیم.

وی افزود: در حوزه تولید برنامه و سریال‌سازی، پرداخت به مذهب و قومیت‌ها، ۲ خط قرمز سازمان صداوسیما است.خوشبختانه با جلساتی که با مدیران سازمان صداوسیما داشتیم والبته با درکی که نویسنده و کارگردان و عوامل سریال «نون خ» از این موارد داشتند، این مجموعه توانست به این دو خط قرمز نزدیک شود آن هم بدون این که به دنبال شکستن آنها باشد.

فرجی درباره  احتمال ساخت فصل ششم تاکید کرد: صحبت کردن درباره  فصل  ششم  زود است. آقای آقاخانی  قبلاً پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است اما باید ببینیم در ادامه چه شرایطی پیش خواهد آمد.

فرجی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا، توضیحاتی را درباره ادعای شکایت حسین صفامنش خواننده کردزبان از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی اجازه از یکی از آهنگ‌هایش نیز پاسخ داد.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد