Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا استادی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: چندی پیش دچار بیماری کرونا شده بودم اما خدا را شکر با دعای خیر مردم بهبود پیدا کرده‌ام و در حال حاضر مشغول فعالیت هستم. بازیگری یکی از شغل‌های حساسی است که جایگزینی برایش نیست حتی اگر مرده متحرک هم باشیم باید بتوانیم سرحال شویم و کارمان را ادامه بدهیم به همین ترتیب یکی دو ماه دیگر در سریال «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و به تهیه کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی و سعید سالرزهی به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم هرچه زودتر کارهای فنی آن هم تمام شود و در فصل پاییز شاهد پخشش باشیم.

وی افزود: این روزها ۲ فیلم کوتاه در بسته «هفت» گروه سینمایی «هنر و تجربه» در حال اکران دارم که یکی از آنها با نام «قطعه ۸۵» به کارگردانی شهرام مسلخی است و دیگری «سقف کاذب» نام دارد که به کارگردانی محسن نجفی مهری ساخته شده است.

استادی بیان کرد: به شخصه معتقدم پایه‌های سینمای حرفه‌ای توسط بچه‌های فیلم کوتاه و جوانان ریخته شده است؛ کسانی که فیلم‌های تجربی می‌سازند و در این حوزه فعال هستند من هم به فیلم‌های کوتاه علاقه وافری دارم چون سوژه‌های خاص و هنری دارند. در این چند وقت هم بچه‌های فیلم کوتاه لطف کرده و از من دعوت کرده‌اند که در آثارشان حضور داشته باشم.

این بازیگر ادامه داد: «قطعه ۸۵» یکی از آثار خاص آقای مسلخی است که بعد از ساخت یک فیلم بلند به سراغ «قطعه ۸۵» آمده و به نظرم فیلم خوبی از آب درآمده، «سقف کاذب» هم توسط کارگردانی جوان اما کاربلد ساخته شده است من هم این سعادت را داشتم که در کنار این گروه حرفه‌ای باشم.

استادی در پایان با بیان اینکه مشغول بررسی چند پیشنهاد کاری است، بیان کرد: فیلم سینمایی «بی آبان» ساخته مهرداد کوروش نیا را نیز در انتظار اکران دارم که امیدوارم شرایط برای نمایش موفقش پیش بیاید.

کد خبر 5269597 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: مهرداد کوروش نیا محسن نجفی علیرضا بذرافشان علیرضا استادی فیلم کوتاه ویروس کرونا فیلم سینمایی سینمای مستند موسیقی ایرانی تئاتر ایران عکاسی برنامه تلویزیونی هنر نگارگری نماهنگ سریال ایرانی بازیگر سینما شبکه پنج سیما کنسرت آنلاین فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد.

طرفداری | در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش