Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@11:20:14 GMT

ادعای سناتور آمریکایی علیه ایران

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۰۱۹۱

ادعای سناتور آمریکایی علیه ایران

 

به گزارش تابناک  به نقل از ایلنا، «جیم ریش»، سناتور آمریکایی در توئیتی ادعاهای بی‌اساسی را مطرح کرد و نوشت: از مدت‌ها قبل بر لزوم پرداختن به برنامه موشکی ایران تأکید کرده‌ام، چون ایران همچنان با موشک به مواضع و نیروهای آمریکا حمله می‌کند. بحث حفظ جان آمریکایی‌ها مطرح است. باید اقدامات بیشتری در این راستا صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی جیم ریش سناتور آمریکایی برنامه موشکی ایران المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مقام آمریکایی: ساخت اسکله کمک‌رسانی به غزه آغاز شده است

یک مقام ارشد نظامی ایالات متحده مدعی شد که دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ساخت اسکله موقت در نوار ساحلی غزه را برای ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق کشتی به این باریکه آغاز کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، این مقام ارشد نظامی آمریکا که خواست نامش فاش نشود با بیان اینکه ایالات متحده قصد دارد ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق دریا را از اوایل ماه مه آغاز کند، گفت: حجم کمک‌های بشردوستانه‌ای که قرار است از مسیر دریایی وارد غزه شود در ابتدا حدود ۹۰ کامیون در روز خواهد بود که این عدد می‌تواند به سرعت به حدود ۱۵۰ کامیون در روز افزایش یابد.

بایدن که دولت وی از ابتدای حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، اصلی‌ترین پشتیبان این رژیم در ارتکاب به جنایات در این منطقه بوده است، در ماه مارس ادعا کرد که پنتاگون قصد دارد یک اسکله در نوار ساحلی غزه برای ارسال کمک‌های بشردوستانه از راه دریا به این منطقه بسازد.

این ادعا‌ها در حالی مطرح می‌شود که در حال حاضر بر اساس گزارش منابع فلسطینی کل جمعیت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری غزه با ناامنی غذایی مواجه هستند و وزارت بهداشت غزه با انتشار تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان تجاوز‌های رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش این رژیم به نوار غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲) به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر افزایش یافته است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • نفرت شهروندان و دانشجویان آمریکایی از اسرائیل (فیلم)
  • ادعای مقام آمریکایی: ساخت اسکله کمک‌رسانی به غزه آغاز شده است
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل