Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ تهرانپارس یک محله در شرق تهران است که واحدهای آن قیمت‌های متنوعی دارد و می‌توان واحدهای بسیار گران و یا ارزان قیمت در این محله دید؛ این محله مانند محله‌های غربی نیست و در همه متراژها می‌توان به راحتی واحدی مناسب، در آن پیدا کرد.

یک کارشناس مشاور املاک در تهران‌پارس، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره قیمت مسکن در این محله گفت: قیمت مسکن در تهرانپارس از متری 20میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به مکان ملک متغیر خواهد بود و ممکن است تا متری 50میلیون تومان و حتی کمی بیشتر هم برسد؛ اما کوچه و خیابان در تعیین این رقم بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که ارزان‌ترین خانه‌های تهرانپارس کجاست و آیا با یک میلیارد می‌توان خانه‌ای در این محله خرید یا خیر پاسخ داد: خانه‌های فول امکانات تقریبا از متری یک میلیارد و 700میلیون تومان به بالا شروع می‌شود؛ اما اگر خانه‌ای با قیمت پایین‌تر بخواهید، می‌توانید خانه‌های یک میلیارد و یک میلیارد و 100میلیون تومانی هم در این محله پیدا کنید؛ اما دیگر واحد امکانات کامل را دارا نخواهد بود؛ همچنین در تهرانپارس خانه زیر یک میلیاردی دیگر ندارد.

بلوار پروین از مناطقی است که امکان خرید خانه با قیمت یک میلیارد و 500میلیون تومان در آن وجود دارد؛ ممکن است حتی با بودجه یک میلیارد و 500میلیون تومانی بتوانید یک خانه فول امکانات در این منطقه معامله کنید.

البته توجه داشته باشید؛ خانه‌های تهرانپارس غربی گرانتر بوده و برای خرید خانه با قیمت پایین، در تهرانپارس شرقی گزینه‌های بیشتری خواهید داشت.

پربیننده ترین ۴۳هزار نفر از فرهنگیان صاحبخانه می شونـد افزایش ۱.۳درصدی قیمت مسکن شهر تهران در تیرماه / کاهش ۶۴درصدی حجم معاملات چه تعداد خانه خالی در کشور وجود دارد؟ سرپرست بنیاد مسکن منصوب شد قیمت مسکن از ابتدای سال ۱۳۹۵ بیش از ۷برابر شده‌ است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن یک میلیارد قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟

۲۶۵ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900506

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد ۴۲ درصدی اجاره خانه در فروردین ۱۴۰۳
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟