Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا اربابی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان در  گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت برگزاری مجمع انجمن صنفی مترجمان گفت: با توجه وضعیتی که شیوع کرونا در تهران دارد و مصوبه‌ای که درباره برگزاری مجمع صنفی به صورت حضوری از سوی وزارت کار صادر شده بود، فعلا برگزاری جلسه مجمع انجمن صنفی مترجمان متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانیم در شرایط کنونی در اینباره چگونه عمل کنیم.

بیشتربخوانید

جشن ملی مترجمان برگزار نمی‌شود

وی افزود: باتوجه به مصوبه‌ای که یک سال و نیم پیش در هیئت دولت برای احداث انجمن‌های فرهنگ، هنر و رسانه بدون حضور انجمن صنفی مترجمان که تنها انجمن صنفی در حوزه فرهنگ و هنر است و کانون صنفی دارد به تصویب رسید، برای اینکه جای خالی انجمن سراسری مترجمان احساس نشود تصمیم گرفتیم این انجمن را احداث کنیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان ادامه داد: انجمن سراسری مترجمان به صورت مجازی افتتاح شد. باید دید رویکرد دولت جدید در زمینه انجمن‌های صنفی چگونه است. هم اکنون هیئت مدیره این انجمن سراسری تشکیل شده است، گئورک اساطوریان از مترجمان ارمنی کشور ریاست انجمن سراسری مترجمان را به عهده دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن صنفی مترجمان انجمن صنفی مترجمان انجمن سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوزدهمین دوره شب کارگردان آیین نکوداشت استاد اکبر زنجانپور روز یکشنبه ۹ اردی بهشت ماه برگزار خواهد شد.

در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ ۹ اردی بهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می‌شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود.

همچنین در این مراسم از چند چهره تئاتری دیگر نیز تجلیل خواهد شد و تندیس انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به آنها اهدا خواهد شد.

این مراسم روز یکشنبه و از ساعت ۱۷ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی