Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:46:04 GMT

آموزش اساس موفقیت هیات‌های ورزشی است

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۰۳۵

آموزش اساس موفقیت هیات‌های ورزشی است

به گزارش ایرنا حمید سیفی روز شنبه در نشست با اعضای هیات ووشو استان همدان اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی به توان فنی و تجربه مربیان و ورزشکاران کمک شایانی می‌کند و باید تمامی هیات‌های ورزشی به این مهم توجه کنند.

وی اضافه کرد: ووشو از هیات‌های برتر استان همدان است و انتظار داریم در راستای موفقیت‌های روزافزون، در حوزه آموزش نیز فعالیت چشمگیری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیفی با بیان اینکه ووشو یکی از هیات‌های فعال و توانمند استان همدان است که افتخارات بسیاری در سطوح ملی و فراملی کسب کرده، گفت: دیدار با هیات‌های ورزشی به‌منظور رفع مشکلات و موانع عمرانی، تکنیکی، زیرساختی و اعتباری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع بسیار مهمی که باید در این نشست‌ها موردتوجه باشد ایده‌پردازی برای رشد و توسعه ورزش است بنابراین انتظار ما این است که هیات‌ها با برنامه و پیشنهادهای کارشناسی در جلسات حاضر شوند.

سیفی با اشاره به اینکه تقویت هیات‌های شهرستانی باید در دستور کار باشد، گفت: ظرفیت‌ها و استعدادهای نیروی انسانی هیات ووشو استان همدان بسیار خوب است که باید به بهترین شکل بکار گرفته شوند همچنین در زمینه خصوص آموزش ورزشکاران با استعداد ووشو اقدامات لازم صورت بپذیرد.

رییس هیات ووشو همدان نیز در این نشست برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی را از اولویت‌های مهم دانست و گفت: با ارتقا این مهم می‌توانیم به هدف‌های والاتر در ووشو با چشم‌انداز بهتر دست پیدا کنیم.

محمد قاسمی با اشاره به اینکه هم اکنون در حال تجهیز سالن ووشو شهرستان هستیم، گفت: با تجهیز سالن‌های ووشو در پرورش استعداد موفق خواهیم بود.

وی استفاده از تمامی ظرفیت‌ها را مهم دانست و اظهار داشت: در بحث بازدید از شهرستان‌ها نیز برنامه‌ریزی لازم صورت‌گرفته تا با حضور میدانی و بازدید از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها، تصمیمات لازم برای بهبود وضعیت فعلی نیز اتخاذ شود و با استعدادهایی که در ورزش ووشو استان داریم در لیگ کشور نیز شرکت خواهیم کرد.

برچسب‌ها همدان ووشو آموزش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان ووشو آموزش همدان ووشو آموزش استان همدان هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد