Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ دادستان همدان با اعلام اینکه خروج هرگونه مرغ از همدان ممنوع است گفت: درصورت بروز و مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان حسن خانجانی در جلسه ستاد تنظیم بازار همدان اظهار داشت: خروج مرغ مرده و زنده از همدان  ممنوع است.

وی با بیان اینکه  تیم ویژه‌ای  برای نظارت دقیق تر بر بازار این محصول تشکیل شده است افزود: وظیفه این گروه بررسی چرایی اختلاف میزان ورود و خروج قطعه های مرغ به کشتارگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان همدان ادامه داد: اتحادیه مرغداران گوشتی استان همدان به عنوان تأمین کننده مؤظف است وظایف محوله خود را به درستی انجام دهد تا مرغ به میزان لازم تولید شود.

وی درباره عدم نظارت صحیح بر ورود و خروج مرغ به کشتارگاه ها، با اشاره به اینکه میزان جوجه‌ریزی و میزان تحویل مرغ تولید شده به کشتارگاه‌ها مشخص است، گفت: معلوم نیست که چرا این آمارها با میزان خروجی در برخی موارد همخوانی ندارد.

خانجانی با این دستور که باید با نظارتی دقیق بی سمتی حرکت کنیم تا آمارهای ارائه شده از سوی جهاد کشاورزی، اداره صمت و اتحادیه مرغداران به هم نزدیک شود عنوان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه با جدیت با عامل آن برخورد می شود.

اخلالگران عرضه گوشت مرغ در بوشهر شناسایی و دستگیر شدندگوشت مرغ دوباره از سفره ایلامی‌ها پرکشید/ وعده‌هایی که هیچکدام عملی نشد

وی با اعلام اینکه قیمت مرغ در بازار همدان همان 24 هزار و 900 تومان نرخ مصوب اعلامی است  افزود: اگر مردم با عرضه مرغ بیشتر از این قیمت روبه‌رو شدند، مسئله را بلافاصله با تعزیرات و یا دیگر نهادهای نظارتی در میان بگذارند.

به گزارش تسنیم،علاوه بر ممنوعیت خروج مرغ از همدان پیش از این نیز خروج گندم و انبار کردن خارج از ضابطه آن در استان همدان ممنوع اعلام شده بود.

انتهای پیام/742/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان

استاندار لرستان از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، صبح امروز، با اشاره به پیگیری بیکاری در لرستان، گفت: رئیس‌جمهور در نشست هیئت‌دولت و استانداران دستور پیگیری بیکاری در استان‌های دارای بیشترین آمار را صادر کرده‌است.

او خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اضافه کرد: کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان در هفتۀ جاری تشکیل شود.

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان عنوان کرد: رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیشترین آمار بیکاری شده‌است.

شفقت بیان کرد: کارگروه ویژۀ اشتغال در لرستان باید به‌صورت ویژه موضوع اشتغال این استان را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان
  • سرسبزی استان همدان، پس از بارش‌های بهاری
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز