Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر فلاح روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این دو نفر که به علت شدت سوختگی به بیمارستان سینای تبریز اعزام شده بودند، پس از چند روز بستری، روز گذشته در این بیمارستان دیده از جهان فرو بستند.

وی نام جان‌باختگان این حادثه را «هادی علی‌نژاد اصل» و «منوچهر کیائی» عنوان کرد و اظهار داشت: در این حادثه مواد مذاب به ارتفاع حدود ۱۵ متر فوران کرده و چهار کارگر حاضر در اطراف کوره را دچار سوختگی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی حال عمومی دو نفر دیگر که در این حادثه دچار سوختگی شده بودند، خوب است. 

به گزارش ایرنا واحد فولادسازی «سپهر شرق» عجب‌شیر از نوع کوره القایی است و در این نوع از خطوط تولید شمش فولادی، کارگران به صورت دستی یا از طریق تجهیزات کوره‌ها را شارژ می‌کنند تا قراضه آهن یا انواع دیگر مواد اولیه پس از ذوب به قالب‌های شمش هدایت شود.

پاشش مذاب در کوره‌های القایی گاه‌وبیگاه موجب سوختگی کارکنان این بخش می‌شود و به همین دلیل کار در این بخش از واحد فولادسازی همواره با احتمال وقوع حوادث اینچنینی همراه است.

برچسب‌ها حوادث غیرطبیعی صنعت فولاد مراغه عجب شیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث غیرطبیعی صنعت فولاد مراغه حوادث غیرطبیعی صنعت فولاد مراغه عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه

سپهر حیدری را شاید بسیاری از هواداران فوتبال، خاصه از نوع پرسپولیسی‌اش، بشناسند. او پیش‌تر پسر آرام و متینی بود که از اصفهان به قلب خط دفاعی پرسپولیس رسید و توانست در همان فصل دراماتیک که سرخ‌پوشان تهرانی با افشین قطبی در آخرین ثانیه‌های جدال بازی با سپاهان که به گل نیاز داشتند با یک ضربه سر کار را تمام کند و قهرمانی را به ارمغان بیاورد.

برای نسل جدید هواداران هم، به ویژه آن‌هایی که دستی بر فضای مجازی دارند، سپهر حیدری چهره چندان ناشناخته‌ای نیست. او و همسرش چندصباحی می‌شود تصمیم گرفته‌اند نقش اینفلوئنسر‌های مجازی را بازی کنند. البته که نگاهی به آمار دنبال کنندگان آن‌ها در فضای مجازی هم نشان می‌دهد در این زمینه موفق بوده‌اند. اتفاقا همینجاست که تضاد کاراکتر سپهر حیدری بیرون می‌زند و او را از بازیکن آرام سابق تبدیل به یک غول فضای مجازی می‌کند. برای بررسی بیشترش کافی است به سبک کری‌های او در اینستاگرام رجوع کرد تا مشخص شود چقدر (احتمالا) برای جذب مخاطب، مسیر متضادی را در پیش گرفته است.

سپهر البته سعی کرده قصه تکراری کری‌خوانی را در پیش بگیرد و روی لایک‌های هواداران پرسپولیس همیشه حساب کرده است با این حال، استوری و یا پست‌هایش همیشه هم عرف کری‌خوانی را رعایت نمی‌کند. نمونه‌اش همین انتقاد از پیرمرد هتاک اصفهانی که به هواداران زن پرسپولیس توهین زشتی کرده و به تازگی عنوان شده ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شده است. سپهر حیدری انتقادات تندی را از او داشته، ولی خودش در همین انتقادات فحش‌هایی به کار برده که نیتش را زیر سوال می‌برد؛ چطور می‌شود با به کار بردن الفاظ رکیک، فرد دیگر که فحاشی کرده را نقد کرد؟

 

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • نوبت مرگ کوره‌های قاجاری رسیده است؟
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند