Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@14:28:03 GMT

توزیع روزانه 8 تا 14 تن مرغ در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۱۸۹

توزیع روزانه 8 تا 14 تن مرغ در تویسرکان

روانبخش نورعلیئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به رعایت ۴۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک صنف بازار این شهرستان، از اصناف خواست برای صیانت از سلامت جامعه، خود و مشتریانشان را ملزم به رعایت اصول بهداشتی برای مقابل با ویروس کرونا کنند.

وی افزود: طبق قانون با تغییر وضعیت رنگی کرونا به قرمز متاسفانه واحدهای صنفی تعطیل می‌شوند بنابراین توجه و دقت به دستورالعمل‌های ستاد کرونا ابتدا به نفع اصناف و بازاریان است که باید مورد نظر این طیف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صمت شهرستان تویسرکان درباره وضعیت و شرایط مرغ در شهرستان با اشاره به اینکه ما در تویسرکان نسبت به تامین مرغ هیچ مشکلی نداریم، از مردم شهرستان خواست نگران تهیه مرغ نباشد و افزود: با توجه به وجود کشتارگاه مرغ، به صورت روزانه از ۸ تا ۱۴ تن مرغ برای تامین نیاز مردم در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به توزیع مرغ در شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج از طریق ۳۰ عامل خاطرنشان کرد: در تعدادی از روستاهای بزرگ شهرستان هم که دارنده عامل هستند، توزیع مرغ داریم.

نورعلیئی با اشاره به نظارت کامل بر روند توزیع و قیمت مرغ در شهرستان گفت: بازرسان از هنگام توزیع مرغ تا اتمام سهمیه مرغ هر عامل«واحد صنفی» حضور دارند و به لحاظ توزیع و قیمت مرغ هیچ مشکلی در شهرستان نیست.

وی با اشاره به اینکه هر کیلو مرغ در تویسرکان به قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود تاکید کرد:اگر موردی از تخلف مشاهده شد شهروندان می‌توانند با تلفن ۱۲۴، ۳۴۹۲۳۵۰۰ و ۳۴۹۲۶۱۰۰ به منظور پیگیری به اداره صمت و اتاق اصناف اطلاع دهند.

رئیس اداره صمت شهرستان تویسرکان در ادامه تعداد بازرسی‌ از واحدهای صنفی در شهرستان را از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار و ۵۲۰ مورد اعلام کرد و گفت: از تعداد بازرسی‌های انجام شده بالا، ۶۵۰ مورد بازرسی از نانوایی‌ها صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه نظارت و بازرسی به صورت روزانه و مستمر در دو ماهه اخیر بر نانوایی‌ها شهرستان معطوف شده است تاکید کرد: با توجه به افزایش تعداد مسافر و آغاز فصل کاری مردم در تویسرکان سه اکیپ بازرسی متشکل از نمایندگان اماکن، صمت، اتاق اصناف و مرکز بهداشت بر روند خدمات‌دهی نانوایی‌ها چه شهری و چه روستا نظارت دارند.

نورعلیئی با اشاره به ارائه خدمات نان از طریق ۱۴۳ نانوایی به مردم شهرستان و نبود هیچ‌گونه کمبودی به لحاظ آرد نسبت به جمعیت، از کم بودن کارگر نانوایی در تویسرکان به عنوان یک مشکل یاد کرد و گفت: متاسفانه اگر کارگر نانوایی به هر دلیل چون بیماری نتواند کار کند، کار نانوایی مربوطه مختل و یا تعطیل می‌شود، مردم هم که از این موضوع مطلع نیستند، تعطیلی را خودسرانه تلقی می‌کنند در حالی که نبود کارگر نانوا مشکلی ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اکنون در خصوص کارگر نانوا هم در شهرستان مشکلی نیست، درباره افزایش قیمت نان هم یادآور شد: تاکنون در خصوص افزایش قیمت نان مطلبی گفته نشده؛ البته این موضوع کشوری و استانی است و شهرستان هم طبق دستورالعمل ارائه شده از استان عمل می‌کند.

رئیس اداره صمت تویسرکان با بیان اینکه مشکل دیگری که داریم برخی از روستاهای شهرستان نانوایی ندارند و سهمیه آن‌ها به صورت خانه‌پذیری است که متاسفانه پخت نمی‌شود خاطرنشان کرد: بر همین اساس سهمیه روستاهای نزدیک نان خود را از نانوایی شهر تامین می‌کنند؛ اما با این وجود بر نانوایی‌ها با هدف ارائه خدمات بهتر و تامین نیاز مردم مدیریت داریم.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: مرغ نانوایی نانوایی ها اداره صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی