Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین روز از سی و دومین دوره بازی‌های المپیک فردا یکشنبه دهم مردادماه با برگزاری دیدارهای کشتی فرنگی و مصاف تیم والیبال ایران برابر تیم میزبان برای کشورمان پیگیری خواهد شد.

در این روز تیم ملی والیبال کشورمان در پنجمین و آخرین دیدار خود ساعت ۱۵:۱۰ به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت. تیم والیبال ایران برای صعود به دور دوم محکوم به برد برابر تیم میزبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هر گروه دور مقدماتی چهار تیم راهی مرحله دوم می‌شوند که ایران هم اکنون تنها با دو برد خود در رده پنجم قرار دارد.

اما از فردا شاهد آغاز رقابت‌های کشتی در دهکده بازی‌ها خواهیم بود. در اولین روز مسابقات کشتی فرنگی ایران دو نماینده دارد. این مسابقات از ساعت ۶:۳۰ شروع می‌شود.

علیرضا نجاتی نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران در اولین مسابقه در جدول یک هشتم نهایی به مصاف نماینده ارمنستان دارنده طلای امیدهای جهان می‌رود.

امین میرزاده هم در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برابر نماینده کره جنوبی قرار می‌گیرد تا بتواند به جدول یک چهارم نهایی راه یابد.

سی و دومین دوره بازی‌های المپیک از اول تا هفدهم مردادماه در توکیو برگزار می‌شود.

کد خبر 5269656

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو والیبال کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران تیراندازی تیم ملی تیراندازی ایران نازنین ملایی دوومیدانی والیبال تیم ملی شمشیربازی ایران هانیه رستمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان تاکنون توانسته اند ۱۱ سهمیه از ۱۲ سهمیه کشتی المپیک را کسب کنند.

کشتی آزاد ۵ سهمیه گرفته است که فقط سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم مانده که علیرضا سرلک در مسابقات ترکیه باید آن را به دست بیاورد و در کشتی فرنگی هم هر ۶ سهمیه توسط ملی پوشان کسب شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم