Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز شنبه در نشست استانی ستاد مدیریت کرونا در محل استانداری خوزستان بیان کرد: متاسفانه این روزها رعایت پروتکل‌ها به ویژه استفاده از ماسک در جامعه بسیار ضعیف شده که لازم است تبلیغات گسترده‌ای برای تشویق مردم به ماسک زدن انجام شود.

وی با اشاره به استمرار طرح محله محور شهید سلیمانی در خوزستان گفت: تیم‌های رهگیری، نظارتی و مراقبتی ما در قالب این طرح همچنان پای کار بوده و به غربالگری بیماران می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به راه‌اندازی ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در اهواز اشاره کرد و افزود: این ۲ مرکز با حضور ۱۰۰ نیروی بسیجی توسط بسیج جامعه پزشکی خوزستان، در ۲ نوبت مشغول خدمت رسانی به مردم هستند، ضمن اینکه افراد بسیج در برخی از مراکز واکسیناسیون استان در امر واکسیناسیون مشارکت دارند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به توزیع یک میلیون و ۸۰۰ هزار عدد ماسک رایگان و حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم استان اشاره کرد و گفت: این اقدامات در راستای رهگیری و حمایت از افراد مبتلا به کرونا انجام شده است.

وی ادامه داد:در پروژه ای با استفاده از نیروهای بسیج اقدامات اولیه برای گرفتن تست پی سی آر از طریق بزاق دهان به جای بینی انجام شده که به زودی نهایی و در چرخه استفاده قرار می گیرد. همچنین به زودی از داروی ضد کرونا که توسط بسیج جامعه پزشکی تهیه شده، رونمایی می‌شود.

شاهوارپور گفت: اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و به ویژه کم آب خوزستان از جمله دشت آزادگان برای خدمات رسانی و توزیع ۳۰۰ هزار ماسک و ۵۰۰ بسته معیشتی ویژه افراد قرنطینه شده که فردا توزیع می شوند از دیگر کارهای سپاه استان در راستای مقابله با کرونا است.

وی افزود: اقدامات ما همچنان برای کمک به مجموعه بهداشت و درمان ادامه دارد و امیدواریم هر چه زودتر با پوشش بیشتر واکسیناسیون، مردم در آرامش بیشتری زندگی خود را ادامه دهند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: با توجه به در پیش بودن ماه محرم لازم است که تمهید لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شود.

هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی خوزستان ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه واکسیناسیون حاجیان حج تمتع از هشتم آغاز و تا بیستم اردیبهشت ادامه دارد، ابراز داشت: برای سال جاری بالغ بر یک هزار حجاج برابر مننژیت واکسینه می‌شوند.

وی انجام این واکسیناسیون را برای حجاج ضروری دانست و افزود: برای ایمنی مسافران سفر حج این اقدام انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام باید واکسن را دریافت کنند، ابراز داشت: انجام این واکسیناسیون اجباری است.

درخشان در ادامه تصریح کرد: متقاضیان که طی دو سال گذشته واکسن را تزریق نکردند می‌بایست برای انجام واکسیناسیون اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ضمن بیان اینکه یک هزار و ۱۶۰ نفر برای سال جاری از استان سمنان راهی سرزمین وحی می‌شوند، افزود: اعزام این افراد در ۹ کاروان برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6096187

دیگر خبرها

  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • واکسیناسیون ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان حج تمتع خراسان شمالی انجام شد