Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:47:56 GMT

واکسیناسیون بیش از چهارهزار معلم مهابادی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۱۹۴۶

واکسیناسیون بیش از چهارهزار معلم مهابادی آغاز شد

بهاء‌الدین حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان مهاباد و اداره آموزش و پرورش تاکنون واکسیناسیون ۲۰۰ معلم در نخستین روز از اجرای آن با تزریق دز اول انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طبق برآورد انجام شده پیش‌بینی می‌شود بیش از چهار هزار معلم، فرهنگی و دیگر کارکنان مرتبط با آموزش و پرورش مهاباد واکسن کرونا دریافت کنند، اضافه کرد: با دریافت دز دوم واکسن کرونا توسط فرهنگیان در شهریورماه سال جاری زمینه بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس‌های حضوری فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: هم اکنون در ۲ پایگاه تجمیعی،  ۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری، یک پایگاه خودرویی و همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی عملیات واکسیناسیون در حال انجام است.

حسینی بیان کرد: با افزایش پنج تیم تزریق واکسن کرونا در بیمارستان موقت مهاباد و همچنین پایگاهی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی، هم اکنون روزانه ۲ هزار نفر در این شهرستان علیه بیماری کووید-۱۹ واکسینه می‌شوند.

وی اضافه کرد: افراد واجد شرایط و بالای ۵۵ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۴۱۰ نفر در مهاباد به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی واکسیناسیون بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی واکسیناسیون بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان گفت: این پویش از امروز به مدت چهار روز با هدف آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان انجام می‌شود.
فریبرز جباری پیش بینی کرد: در این طرح حدود ۵۰۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی تحت پوشش غربالگری قرار بگیرند.
شهرستان لردگان در فاصله ۱۹۸ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان با شعار «دهان دریچه سلامت» از امروز
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی