Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با بیان اینکه میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور، در بازه زمانی 30 تیرتا 6 مرداد ماه، با کاهش 39 درصدی مواجه شده است؛ خاطرنشان کرد: میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی دراماکن عمومی که دربازه زمانی2 لغایت 9 تیرماه، 69 درصد بوده است، در بازه زمانی 30 تیرماه الی 6 مردادماه، با 44 درصد کاهش به 39 درصد تنزل یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با اعلام این خبر، به تشریح آخرین وضعیت میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور پرداخت و گفت: میانگین استفاده ازماسک در اماکن عمومی که دربازه زمانی 2 تا 9 تیرماه، 69 درصد بوده است، در بازه زمانی 30 تیرماه الی 6 مردادماه، با 35 درصد کاهش به 46 درصد تنزل یافته است.

وی افزود: میانگین استفاده از تهویه مناسب در اماکن عمومی که دربازه زمانی 2 تا 9 تیرماه ، 72 درصد بوده است، در بازه زمانی 30 تیرماه الی 6 مرداد ماه ، با 32 درصد کاهش به 49 درصد تنزل یافته است.

دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با یادآوری اینکه، میانگین رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی دربازه زمانی 2 تا 9 تیرماه ، 72 درصد بوده است، گفت: متأسفانه این شاخص، در بازه زمانی 30 تیرماه الی 6 مردادماه، با 31 درصد کاهش به 50 درصد تنزل یافته است.

وی اضافه کرد: میانگین رعایت پروتکل فاصله گذاری دراماکن عمومی که دربازه زمانی2 تا 9 تیرماه، 69 درصد بوده است، در بازه زمانی 30 تیرماه الی 6 مردادماه ، با 44 درصد کاهش به 39 درصد تنزل یافته است.

 

 

دین پرست همچنین در خصوص استان های با کمترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی هم گفت: دراستان های البرز، زنجان،کرمان،گیلان و هرمزگان  بین25 تا 31 درصد،گیلان با رعایت ۲۵ درصدی پروتکل های بهداشتی، هرمزگان با رعایت ۲۶ درصدی و البرز با رعایت 27درصدی درقعرجدول رعایت پروتکل های بهداشتی و از طرف مقابل، استان های خراسان جنوبی وکرمانشاه، با رعایت  53 درصدی پروتکل های بهداشتی و استان مرکزی، با رعایت 49 درصدی، در صدر جدول رعایت پروتکل های بهداشتی قرار دارند.

معاون وزیر کشور به وضعیت رعایت تهویه مناسب در اماکن عمومی هم اشاره کرد و گفت: میانگین استفاده از تهویه مناسب در اماکن عمومی به  49 درصد رسیده است.

دین پرست در همین راستا به مکاتبه دو روز گذشته وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با وزیر بهداشت اشاره و تصریح نمود که در این مکاتبه ، دکتر رحمانی فضلی، با برشماری تکالیف قانونی وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی در سطوح ملی و استانی ‌و تشریح و تبیین مسئولیت های قانونی آن وزارتخانه ‌و دانشگاه‌ های علوم پزشکی سراسر کشور، در قالب کمیته های عالی نظارت و الزام  تمامی دستگاههای مرتبط عضو ستاد و قرارگاه عملیاتی به همکاری با وزارت بهداشت، خواهان ارتقا و گسترش نظارتها، به منظور افزایش میانگین سطح رعایت پروتکل های بهداشتی در استانهای سراسر کشور شد.

دین پرست در پایان اعلام داشت که طی روزهای آینده ،مفاد تمامی مصوبات ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی ، در خصوص تکالیف دستگاههای اجرای عضو ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی، در ارتباط با نحوه و چگونگی نظارت روند رعایت پروتکل های بهداشتی، منتشر خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 بابک دین پرست وضعیت کرونا در ایران پروتکل های بهداشتی وضعیت کرونا در کشور سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 رعایت پروتکل های بهداشتی میانگین رعایت پروتکل میانگین استفاده قرارگاه عملیاتی اماکن عمومی درصد بوده درصد کاهش تا 9 تیرماه وزیر کشور دین پرست 39 درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود شرکت ایلان ماسک نصف شد

شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی ۹ درصد و سود تعدیل شده آن ۴۸ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مارکت واچ، شرکت آمریکایی تسلا سه‌شنبه شب پیش‌بینی‌های بد سرمایه‌گذاران را تأیید و اعلام کرد که فروش سه ماهه این سازنده خودروهای برقی 9 درصد و سود تعدیل شده آن 48 درصد کاهش یافته است.

تسلا در سه ماهه اول سال جاری میلادی  1.13 میلیارد دلار یا 34 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت، در حالی که در سه ماهه اول سال 2023، 2.2 میلیارد دلار یا 73 سنت به ازای هر سهم درآمد داشت.

بر اساس این گزارش، فروش تسلا در دوره سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافت و به 21.3 میلیارد دلار رسید.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلاتسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کند

تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی فکت ست FactSet پیش بینی کردند که این سازنده خودروهای الکتریکی درآمد تعدیل‌شده 49 سنت در هر سهم از فروش 22.2 میلیارد دلاری را گزارش کند.

اگرچه سرمایه گذاران تسلا خود را برای اخبار بد آماده کرده بودند، اما سهام این شرکت بیش از 7 درصد رشد کرد.

تسلا در نامه ای به سهامداران ابراز اطمینان کرد که خودروهای جهان در آینده نه تنها برقی بلکه خودران و بدون راننده خواهند بود.

در این نامه آمده است: ما معتقدیم که خودران شدن خودروها در مقیاس وسیع تنها با داده‌های میلیون‌ها وسیله نقلیه و یک خوشه آموزشی عظیم هوش مصنوعی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • بارش‌های کشور در سال گذشته چطور بود؟/ پاسخ احد وظیفه
  • خشکسالی در کمین این استان‌ها
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها