Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – محمدحسین کنعانی‌زادگان که پس از قهرمانی شب گذشته پرسپولیس در لیگ برتر اعلام کرد آخرین بازی خود را انجام داد و راهی قطر می‌شود، در پیامی اینستاگرامی از هواداران این تیم خداحافظی کرد:

‎«سلام بر جذاب‌ترین هواداران دنیا..

انگار همین دیروز بود که سلام دادم.. و چه زود دو سال گذشت؛ دو سال دیوانه‌وار و پر از افتخار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمدم، دیدم، فتح کردم. با شما چه ناشدنی‌ها که شدنی شد. چه رویاها که محقق شد. قول دادم اگر مرا بپذیرید برایتان حسینی می‌شوم که هرگز نبودم و به پرچم سرخمان قسم که کم نگذاشتم. یک نفس نبود که در میدان خرج نکنم و به خانه‌ام ببرم. اصلا با شما مگر می‌شود نارفیق بود. شما که این همه رفیقید. این همه باوفایید. کاش میشد آدمی شما را با خودش ببرد، هرکجا که خواست. اما افسوس، نفرین به سفر. نفرین به جبر روزگار.تبلیغات

‎گاهی نمی‌شود همه چیز را در کنار هم داشت. من امروز می‌روم، اما به عهدمان قسم فراموشم نکنید. از امروز مثل شما یک هوادار ساده می‌شوم تا تجربه کنم التهاب و استرس را. مثل شما که قلب‌تان را روی این تیم قمار می‌کنید. می‌روم تا روزی که شاید خدا خواست و جایی سرنوشت‌مان دوباره گره خورد. مدت‌ها پیش کادر فنی فهیم تیممان را در جریان گذاشتم و به حمدالله بابت جانشین مشکلی نیست؛ از همه کادر فنی، پزشکی ، تدارکات و … سپاسگذارم که همیشه پشتیبانم بودند. شکر خدا بهترین مهره‌های ایران را داریم که لذت بردم کنارشان توپ زدم و از همین جا بازویشان را می‌فشارم و قدردانشان هستم.

من دوبار در این لیگ رباط دادم، طبق منطق فوتبال تمام شدم، اما باز ایستادم. این یک‌بار باید پا روی دلم بگذارم و به خانواده‌ام فکر کنم.. اما قلبم را اینجا می‌گذارم پای سکوهای سیمانی. وقت تشویق‌ها، وقت دقیقه هادی، وقت کُری خواندن‌ها، وقت قهرمانی ششم ان‌شاالله (دلم از جا کنده می‌شود این یکی را نباشم) این برادر کوچک‌تان را فراموش نکنید. نیازمند دعایتان هستم.

‎حسین کنعانی‌ یک هوادار پرسپولیس از سربندر.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس محمدحسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به‌شدت تکذیب می‌کند.

به گزارش مشرق، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود،
یک روز هجمه تمدید قرارداد به‌راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند، یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!