Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:42:48 GMT

پیام ابهام‎‌آمیز مالک نساجی؛ حدادیان می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۳۱۰۱

پیام ابهام‎‌آمیز مالک نساجی؛ حدادیان می‌رود؟

مالک نساجی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود از سختی‌ها و تنهایی اداره‌کنندگان  باشگاه‌های خصوصی در ایران صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از صعود نساجی مازندران به رقابت های لیگ برتر و سطح اول فوتبال ایران که پس از 24 سال رخ داد، رضا حدادیان درنهایت در کش و قوس مشکلات شدید مالی این تیم، علی رغم تمام محدودیت‌ها و شرایط نامساعد اقتصادی مسئولیت این باشگاه ریشه دار فوتبال ایران را برعهده گرفت و طی سال های اخیر تلاش کرده این تیم را به یکی از تیم های با ثبات لیگ برتر تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نساجی مازندران در لیگ بیستم البته پس از جدایی محمود فکری که 2 هفته پیش از آغاز فصل رخ داد، با مشکلاتی جدی برای ماندن مواجه شد و نه فاضلی توانست به این تیم کمک کند و نه مجید جلالی. ساکت الهامی انتخاب بعدی رضا حدادیان بود و این مربی توانست چند هفته پیش از پایان رقابت ها با عملکرد بسیار خوبی که داشت، نساجی مازندران را از رتبه های انتهایی جدول جدا کند تا حدادیان یک فصل پرچالش دیگر را نیز در قائمشهر با سربلندی تمام کرده باشد.


حالا اما در شرایطی که شب گذشته رقابت های لیگ بیستم برای نساجی مازندران با 33 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم خاتمه پیدا کرد، رضا حدادیان مالک این باشگاه پستی منتشر کرده که احتمالا سبب نگرانی هواداران قائمشهری شده است.


رضا حدادیان در این پست با اشاره و تاکید بر مشکلات تیم داری بخش خصوصی اینطور نوشته است:« به یک پایان دیگر رسیدیم‌؛ پایان یک فصل پر فراز و نشیب که در نیمه اول آن همه چیز تلخ بود اما امیدوارانه دست به دست یکدیگر دادیم و نساجی محبوب را در سطح اول فوتبال ایران حفظ کردیم. هیچ چیزی در این راه به اندازه تنهایی آزارمان نداد. معدود تیم‌های خصوصی در ایران یار و یاوری دارند و همین کار را برای ادامه کار سخت می‌کند چون هیچگاه به خاطر ساختار دولتی ورزش ایران کمکی از سوی وزارت ورزش و مسئولین ورزش ایران دریافت نمی‌کنند. من تنها قدردان و سپاسگزار طرفداران عزیز نساجی هستم که با وجود شیوع کرونا و عدم حضور در استادیوم عشق خود را به نساجی دریغ نکردند.» 


حدادیان در ادامه با اشاره به اینکه اگر روزی نتواند در کنار نساجی باشد، هوادار این تیم باقی خواهد ماند، اضافه کرده است:« روزی نتوانم پشتیبان تیمی باشم که که تنها دلخوشی مردم شریف استان مازندران است باز هم در کنار شما هواداران خواهم ایستاد و تمام عشق و علاقه خود را نثارش خواهم کرد. نساجی از یاد نمی‌رود.»


بخش پایانی پیام مالک باشگاه نساجی مازندران نیز با این شعر از سعدی خاتمه پیدا کرده است؛ بیتی که می توان از آن اینطور استنباط کرد که شاید حدادیان دیگر قصد ادامه حضور به عنوان مالک باشگاه نساجی مازندران را نداشته باشد و این اصلا خبر خوشی برای عاشقان قرمزپوشان فوتبال قائمشهر نیست. 


دیگران چون بروند از نظر از دل بروند
تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

رضا حدادیان نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا حدادیان نساجی مازندران نساجی مازندران رضا حدادیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی

رییس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: اظهارنظرهای خلاف اهداف فناوری هسته‌ای کشورمان، دانسته یا ندانسته کمک به آن جریان بین المللی است که می‌خواهد ایران‌هراسی را ترویج کند و برخورد امنیتی با کشور ما داشته باشد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا نوری رییس فراکسیون مستقلین مجلس در پاسخ به سوالی پیرامون برخی اظهارنظرهای مطرح شده اخیر با محتوای «تغییر دکترین نظامی کشور و یا اشاره به انجام آزمایش در حوزه تسلیحاتی که غیرمستقیم اشاره به استفاده نظامی از فناوری هسته‌ای دارد»، گفت: با توجه به نیاز کشور در زمینه‌های انرژی، پزشکی، کشاورزی، صنعتی و… برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کاملا صلح‌آمیز و تحت نظارت مستمر و داوطلبانه ایران از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: اگر یک زمانی اظهاراتی برخلاف این مساله صورت گیرد به نظر می‌رسد یا از روی بی‌اطلاعی است یا ازعدم اشراف به موضوع حرام بودن شرعی و اخلاقی استفاده از این فناوری برای مصرف تسلیحاتی.

نوری خاطرنشان کرد: معتقدم که فناوری هسته‌ای در کشور ما در مسیر صلح‌آمیز و با هدف رفع نیازهای داخلی کشور در توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت است و قطعا هم کشورهای دوست و همسایه از نعمات این دستاوردهای قابل توجه و ارزنده‌ای که کشور ما دارد و خواهد داشت در حوزه‌های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و پزشکی بهره‌مند خواهد شد.

وی افزود: کشور ما در جهت تامین امنیت غذایی یا تامین داروها و درمان‌های بر پایه پزشکی هسته‌ای این فعالیت را دنبال می‌کند و الان هم صنعت هسته‌ای خیلی کاربردی بوده و بخش کاربری این صنعت هم به سرعت دارد توسعه پیدا می‌کند و حتما هم به کشور کمک خواهد کرد، همه این فعالیت‌ها در کشور ما در مسیر صلح‌آمیز است.

رییس فراکسیون مستقلین مجلس تاکید کرد: به هر حال یک سری بدخواهان در دنیا هستند که توسعه و پیشرفت ایران را بر نمی‌تابند و سعی می‌کنند از هر فرصت و بهانه‌ای برای تحت فشار قراردادن کشور ما استفاده کنند؛ ولی آنچه که اهمیت دارد و برای جامعه بین‌الملل قابل قبول است شاید نگاه و نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی است که فعالیت‌های کشور ما تحت نظارت آن‌ها است و صلح‌آمیز بودن صنعت هسته‌ای ما را تایید می‌کنند.

نوری در پاسخ به این سوال که «این نوع اظهارنظرها چه آسیب و خدشه‌ای به جایگاه دستگاه دیپلماسی کشور وارد می‌کند؟»، گفت: من معتقدم که اظهارنظرهای خلاف اهداف فناوری هسته‌ای کشورمان دانسته یا ندانسته کمک به آن جریان بین المللی است که می‌خواهد ایران هراسی را ترویج کند و برخورد امنیتی با کشور ما داشته باشد و کار دستگاه دیپلماسی کشور را برای دفاع از مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران با سختی مواجه می‌کند.

دیگر خبرها

  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • واکنشی به ادعاهای عجیب هسته‌ای کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!