Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:22:05 GMT

دشت ذهاب به بخش‌های کرمانشاه اضافه شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۳۱۹۵

دشت ذهاب به بخش‌های کرمانشاه اضافه شد

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصمیم هیأت وزیران در تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: علاوه بر «باوله» در شهرستان سنقر و کلیایی، «دشت ذهاب» در شهرستان سرپل ذهاب به بخش‌های استان کرمانشاه اضافه شد.

وی افزود: ترکیب دهستان‌های «دشت ذهاب»، «سرقلعه»، «جگیران» و «پشت تنگ» بخش جدید «دشت ذهاب» را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه بیان کرد: روستاهای «کوییک حسن»، «کوییک مجید»، «کوییک محمود» و «کوییک عزیز» که زیر مجموعه دهستان قدیمی «دشت ذهاب» بودند، از این پس در قالب دهستان کوییک مرکز بخش دشت ذهاب هستند.

به گفته بالایی شهرستان سرپل ذهاب هم اکنون دارای سه بخش «مرکزی»، «دشت ذهاب» و «قلعه شاهین» است.

کد خبر 5269896

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه استانداری کرمانشاه سرپل ذهاب ویروس کرونا عید غدیر خم کرمانشاه آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان شیوع کرونا اردبیل ایلام شیراز غدیر خم دشت ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟

 استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   به گزارش روزنامه اعتماد، مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است.     در بخشی از این گزارش می‌خوانید؛  مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال 1401 تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.   پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.   مطابق این رتبه‌بندی از وضعیت محرومیت در کشور نزدیک به 30 درصد از خانوارهای سیستان و بلوچستان در محرومیت به سر می‌برند که در مقایسه با سایر استان‌ها، عدد بسیار بالایی است. چرا که مثلا اختلاف سطح محرومیت سیستان و بلوچستان با استانی مانند تهران 28 درصد است!  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟