Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور شنبه شب به نمایندگی از رئیس جمهور با حضور در منزل مرحوم مهندس علیرضا تابش، رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم، یاد و خاطره وی را گرامیداشت.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود واعظی در این دیدار که مهندس محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی هم حضور داشت، از مرحوم تابش به عنوان یکی از مدیران خدوم، پرتلاش و متعهد نظام جمهوری اسلامی یاد کرد که در طول دوران زندگی‌اش در مقاطع مختلف و در مسئولیت‌های گوناگون در خدمت به نظام اسلامی از هیچگونه تلاشی فروگذار نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر واعظی افزود: مرحوم تابش در همه مسئولیت‌های خود به ویژه در دوران تصدی مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با انگیزه و اراده راسخ خدمت به مردم به ویژه محرومین را سرلوحه کارهای خود قرار داده بود و خدمات ارزشمند ایشان به خانواده‌های خسارت دیده از حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله همیشه در خاطره این ملت زنده خواهد ماند.

وزیر راه و شهرسازی نیز با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ابراز تاسف از اینکه نظام جمهوری اسلامی از وجود مدیری متعهد، پرتلاش و خدوم محروم شده است، گفت: مرحوم تابش از بهترین مدیران کشور به ویژه در بخش مسکن بود.

مهندس اسلامی تاکید کرد: مرحوم تابش در طول دوران مدیریت خود به ویژه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بسیار بی ریا در خدمت به محرومان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در مواقع بروز حوادث طبیعی همواره اولین نفر بود که برای حل مشکل مسکن آسیب دیدگان در مناطق خسارت دیده حضور می‌یافت.

در این دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور  به پاس خدمات ارزشمند رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، "لوح یادمان زرین" را از طرف رئیس جمهور و دولت دوازدهم به همسر مرحوم تابش تقدیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس فقید بنیاد مسکن رئیس جمهور مرحوم تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را ابلاغ کرد

رئیس جمهور «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،‌ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را که در جلسه علنی 22 اسفند ماه 1402 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد

متن قانون را در اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها توسط رئیس جمهور ابلاغ شد
  • رئیسی «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را ابلاغ کرد
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد