Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - ​مدیرعامل بانک صادرات ایران در جریان سفر به استان هرمزگان از ۶ شعبه بانک در این استان بازدید و ضمن بررسی روند خدمت‌رسانی به مردم و اقتصاد منطقه، بر تسریع در ارائه خدمات به مردم و اقتصاد استان هرمزگان تأکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، حجت‌اله صیدی صبح امروز در جریان سفر به استان هرمزگان، وضعیت بانک در ۶ شعبه این استان را از نظر حجم منابع، مصارف، مطالبات و سطح خدمات بانکداری الکترونیک مورد ارزیابی قرار داد و دستورات لازم برای ارتقای توانمندی و ارائه خدمات مستمر به اقتصاد این منطقه را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازدید از شعب «یاس»، «گلشهر»، «خلیج‌فارس»، «میدان ابوذر»، «بندرعباس» و «آزادگان» از نزدیک با کارکنان و مشتریان بانک به گفت‌وگو پرداخت. مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین قابلیت‌های موجود برای توسعه جایگاه بانک صادرات ایران، استفاده از محصولات بانکی و طرح‌های متنوع در حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی استان هرمزگان به‌ویژه در حوزه‌های فولاد، کشاورزی و تجارت و همچنین ایفای نقش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را راهگشا و تاثیرگذار عنوان کرد و بر تداوم خدمات گسترده در این منطقه تاکید ورزید. استان هرمزگان به عنوان استانی پیشرو در تجارت بین‌الملل، کشاورزی، بنادر و کشتیرانی و حمل و نقل، سهم بزرگی در اقتصاد ملی دارد و بانک صادرات ایران به همین منظور با طرح‌های مختلف تسهیلاتی از جمله طرح‌های طراوت «تولید» و «توسعه»، سهم قابل توجهی در پشتیبانی و رفع موانع و تولید در این استان داشته است.


نام و نام خانوادگی: آدرس ایمیل: شماره تماس: نظر: *
کد امنیتی: *




 
   

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک صادرات ایران استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: خاندوزی: روند نرخ بیکاری کاهشی است

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

خاندوزی خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم.

کد خبر: 1228288 برچسب‌ها اقتصاد ایران

دیگر خبرها

  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • پروژه «اومااویا» سریلانکا، نماد توان صادرات خدمات فنی - مهندسی ایران
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران/توسعه صادرات فنی و مهندسی در دستورکار
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید